MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 07:24:15 följande:
Godmorgon tjejer! Underbart väder idag också Nu på morgonen har jag hunnit dammsuga, städat undan och fixat med tvätten Nu blir det dags för frukost! Idag fyller Nathalie 7 månader!!! Tiden går alldeles för fort! Vi ses i eftermiddag!
grattis på 7 månadersdagen
ja ska man städa så ska det vara tidigt innan värmen kommer.ja vi ses lite senare.ha det så bra så länge.
STORT GRATTIS till Marayah.hipp hipp hurra!

Fyra Mirakel skrev 2008-07-29 22:22:42 följande:
Ja det tycker jag med, men vad ska jag göra ...när all skit runtomkring orsakat att jag fått bli sjukskriven istället för mammaledig pga psykisk stress..tappar massor med hår & blöder näsblod utan anledning.Jag kan inte tvinga dem umgås med oss....utan jag låter det vara, vill de ses får det ske på neutral mark nån annanstans nån annangång
varför skylla av sig på andra hela tiden?man är inte en om att tjaffsa.det finns fler som mår dåligt.
mammatill4a mår ju uselt så som du behandlar henne.hon har ju sin graviditet att tänka på.jag har inte tagit ställning.men jag vill att mammatill4a ska få det lugnt utan en massa tjaffs och hot.
det är ju inte så svårt att ta på sig skorna och be om ursäkt.
tom jag och mammatill4a har vart "osams"men vi redde ut det som vuxna.jag är glad att ha henne som en mycket god vän