Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon? del 2

Själv sitter man här o tycker synd om sig själv..var på vc förut där de konstaterade att jag har halsfluss Har haft sjukt ont i halsen sen i lördags.
    Så nu har jag såå ont o kan inte svälja nånting, får varken i mig dricka eller mat.
    Panikringde till min mamma i morse så hon kastade sig på tåget o kom hit för att ta hand om barnen idag, för jag orkar inget alls! Så de är ute just nu o skulle handla o jag ska sova.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mammatill4a skrev 2008-08-11 15:31:31 följande:
    fy  för halsfluss. hoppas medecinen hjälper, sj är ja ett halsfluss barn och än så länge har mina barn klarat sig ifrån de..krya på dig
    Ja, det är verkligen skit, har ju sååå jädrans ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
    Har aldrig haft halsfluss förut..så smittar der ju oxå så det skulle inte förvåna mig om jag lyckas smitta ner resten av familjen oxå, speciellt barnen.

Vi köpte en gåstol på babyproffsen i fredags till Vincent o herregud vad han älskar den! Är så kul att se när han kör omkring i den

Här har jag tappat rösten nu oxå, jättekul
    Fast Leo tycker väl det är bra iofs när mamma inte kan skrika på honom

Leo ska till dagis imorgon för första gången på 5 veckor, undrar hur det ska gå, men han säger själv hela tiden att han vill dit, men misstänker att det kan bli lite tårar när vi väl är där.

Lördagen den 6 september kl. 14 är ni hjärtligt välkommna hem till mig på Me&I party!

Ni som vill komma kan väl skriva i min gästbok..
    Mammatill4a skrev 2008-08-12 09:45:13 följande:
    Stackare, hoppas du snart kryar på dig.. kan inte vara kul nu när leo ska börja dagis och allt.. går han oxå 5h/3d i veckan??JAg han knappt väcka liam imorse förren han skrek IDAG ska ja få äta på dagis.. haha barn är allt roliga
    Ja, han går oxå såna dagar på dagis.
    Hehe, vad rolig han är
    Apipoulai skrev 2008-08-12 12:28:02 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-12 09:49:35 följande: Tack, tror jag. Fast jag har inga barn så mitt behov av barnkläder är ju ganska lika med noll. Men jag har sett på nätet vilka fina kläder de har.Får träffa er på en fika istället, kanske. :)
    Fast du är välkommen om du vill

Mammatill4a: Ja, det är jätteskönt, Vincent sover o äter i stort sett bara o är vaken lite o leker så han är så snäll så Så jag brukar sova när han sover när Leo är på dagis.

Nån som behöver gummistövlar till sin pojke? Eller flickor kan säkert oxå ha dem iofs.
    Jag har ett par här hemma i storlek 25, som är för små för Leo. Det är jättehäftiga stövlar som ser ut som drake på.
    Jag skänker bort dem till den som vill ha

JePaLuLi skrev 2008-08-12 21:54:56 följande:
    Är det ingen annan som vill ha dem så tar vi tacksamt emot dem
    Tyvärr har jag redan lämnat bort dem till en annan tjej, det var ju synd.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2