• Elli80

Linköping, någon? del 2

Detta är fortsättningstråden för Linköping, någon? Tråden startade 1/5 -08. Bor du i Linköping eller kanske ska flytta dit är du välkommen att vara med!
    Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m32319921.html

(Ursprungstext)
    Hej på er!
    Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli fruktansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd
    Skorpan08 - Therese 38 år, gift, fyra döttrar
    -90, -94, -95 och -08. Bor i Idingstad,Linköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 11:22
    Ewa sambo med Daniel, sonen William född jan 08, kommer bo i Lambohov f.om 1

• Svar på tråden Linköping, någon? del 2
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-08-13 10:07:29 följande:
    Skorpan08: kul att få hem de stora tjejerna idag, vad ska ni hitta på för skoj??
    Jag vet inte riktigt. Kanske att vi bakar någon kaka.
  • Firstandhappy

hoppas allt är bra med alla o att fler hoppar på fikan på fredag..

• Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-08-13 10:06:19 följande:
     Inget vidare väder för grillning heller. Plus att sambon inte får äta nåt sånt just nu för inflammation i käken..
    Så jobbigt för er. Det är både jobbigt och dyrt med fuktskador.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-13 09:45:12 följande:
    Hej på er!
    Här sov vi till 8 imorse har dock huvudvärk som inte vill släppa, sen har jag ont i min vänstra arm (där jag får strålningen) så jag måste prata med sköterskan om det idag kanske har jag överansträngt armen...
    Vad ska ni andra hitta på idag?
    GRATTIS pojkmaffia

Det låter inte så kul min vän. Hoppas dom har någon lindring åt dig.
  • Leos och Vincents mamma

Jag avvaktar lite angående fikan på fredag, mår inte alls bra nu, men jag skriver på fredag morgon hur jag mår. Smittar gör jag i alla fall inte eftersom jag käkar antibiotika, så ni behöver inte vara rädda för det o dessutom ska jag ju inte pussa på er ändå

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Maria84

Mammatill4a - Ska ringa försäkringsbolaget idag och se vad de säger, hur snart hantverkarna kan börja och så.. Vi kommer väl riva ut det själva förmodligen för att det ska gå fortare, och bli billigare. Blir ju avdrag för det.
    Den här bussen har vi fått, är bara ett fel på den och vi vet vad så det är bara det som ska åtgärdas. Sen kanske att den ska snyggas till lite då   
    Fast det kommer nog bli en annan buss här senare. 

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-13 10:15:24 följande:
    Jag avvaktar lite angående fikan på fredag, mår inte alls bra nu, men jag skriver på fredag morgon hur jag mår. Smittar gör jag i alla fall inte eftersom jag käkar antibiotika, så ni behöver inte vara rädda för det o dessutom ska jag ju inte pussa på er ändå
    nä va trist, o jag som hade sett fram emot lite hångel....
    nej men jag hoppaqs du blir bättre..
  • MammaTillEKNS

skorpan08: mm, jag hoppas det! Hur är det med er?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • playmate86

hej hej nu är jag här igen varit på en kryssning med min sambo och mina förääldrar och min brorsdotter med birka paradise

fick det i födelsedags present av min mamma....

sambon och jag fick en lyxhytt och allat underbart känner mig utvilad nu,,,

någon som ska till stan idag och vill ta en fika kanske???

• Maria84
    Skorpan08 skrev 2008-08-13 10:13:34 följande:
    Så jobbigt för er. Det är både jobbigt och dyrt med fuktskador.
     Fördelen är ju att det går på försäkringen. Men så jädra trist att vi måste riva ut ALLT och att det kommer ta sån tid. Som sagt, jag kommer bli galen utan ett kök!
    Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
Svar på tråden Linköping, någon? del 2