• Merze

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Mn kan ju ta av skorna så får de platts mer...
    dubbelt upp skrev 2008-08-15 20:33:06 följande:

Svar på #929
    Hej,Har blivit rekomenderad fårskinnet eftersom åkpåsarna är ganska korta. ska man dessutom ha skor och så i så blir de nog snabbt för små.Här kommer vi köra overaller och fårskinn när det är riktigt kallt.// M
  • Merze

Jag köpte mitt fårskinn för 350 på babyproffsen när de hade en rea... det var under hösten tror jag ...

larssonsophie skrev 2008-08-16 19:01:43 följande:
    Hmm ja det är klart, det blir ju rätt jobbigt med overall på stan.. blir nog en charocal färg (vet ej hur det stavas) och en svart åkpåse då, låter det snyggt?? o fårskinn kan man väl hitta billigare nån annanstans..
  • Merze

Tvillingvagnaran har väll aldrig sålts i sverige med ställbart handtag?? De som finns på blocket är väll importerade??

Dessa handtagen är väll inte säkra??

• Merze

Det var det jag misstänkte... men då är flera av vagnarna på blocket importerade..
    Singelvagnarnas handtag från 05& 06 var ju inte säkra... jag fick byta på min vagn ju...
    Hur vet man att det då är säkert handtag på en dubbelvagn.... tre prickar??
    Nä jag skall nog köpa en vagn som är svensksåld, köper jag en 07a så finns det ju garanti kvar... det har mna ju inte på en importvagn,,,

Martha skrev 2008-08-16 21:20:50 följande:
    From juli säljs dubbelvagnar med ställbart handtag i sverige med... men de som är köpta tidigare är köpta från USA... men jag tror nog de är lika säkra som singelvagnarna för det..
  • Merze

Vår son är 2 år & 10 mån ca när tvåan kommer och vi skall ha en UJ duo. Men jag skall ha kvar singeln så att man kan välja... Det underlättar så mkt att ha en dubbelvagn så att jag tycker det är värt det Vi tänkte köpa en beg 07a så förlorar vi inte så mkt pengar & har ändå en vagn som man inte behöver skämmas för att den är så sliten...

Johnsson skrev 2008-08-17 14:44:11 följande:
    Mm,det är inte lätt,men det får nog bli en ståbräda,för syskonvagnen går ändån inte in i affären här.Men tror det hade varit himla bra med en syskonvagn tex när man hämtar på dagis & går långrundor,emma hade nog tyckt om att åka om hon blir trött.Hrmm,detta var inte lätt...Tur jag har ett bra tag att fundera
  • Merze

Är overallen skitig & skorna skitiga så vill jag i vart fall inte grisa ner vagnen med det!! Då sätter jag han i vagnen med jacka & varm åkpåse ! Skor & overall åker fint ner i en påse under vagnen så blir inte korgen skitig den heller.
    Visst kanske e jag liite pedant men det är ju skönt å slippa tvätta !! Sedan e min vagn i nyskick

SOm ytterplagg användert jag förresten POP & dessa är bara att spola i badkaret efter dagis & sedan torka av med en vettexduk. Wooops ser ut som nytvättat... Lite OT men det fungerar så bra att jag vill dela med mig! På så vis håller kläderna för väta mkt längre

LaMickis skrev 2008-08-17 15:02:50 följande:
    Letar runt som en tok, finns det några bra hemsidor som säljer sittdynor och åkpåsar till uj? vill kolla färger o lite så, har en syskonvagn fifties, och svårt o veta hur det ska matchas rätt ;)sen undrar jag om ni tror att det behövs en åkpåse till en två åring i vinter?? han går iof på dagis, men korta dagar. Eller är det bara bökigt med smutsiga skor o så? räcker en overall?:)
  • Merze

Varför skulle du inte få tag i det?+ det finns ju hur många som helst på blocket mm...

Johnsson skrev 2008-08-17 17:31:40 följande:
    Nää,aldrig Men jag lär väl aldrig få en Uj duo vagn,så jag får väl nöja mej med en Emmaljunga eller nåt..
  • Merze

Fasen att folk kan med !! Men hur ser du att denna är så gammal?? På suffletten ??

Lille Mammsen skrev 2008-08-17 15:34:53 följande:
    Va e detta! Hon måste ju ha blivit lurad!! (för den som ej vet så är denna en 2002-2003:a!!!) www.blocket.se/vi/17664390.htm
  • Merze

Hej alla vad tycker ni att man skall betala max för en ny UJ Dubbel i kartong som är import från USA?? tror att modellåret är 2007/2008

• Merze

Frågar igen....

Vad skall man MAX betala för en ny UJ Dubbel i kartong 2007 som är import från USA?? Är 6500-7000 OK??

När kom de nya däcken? modellåret 2007 eller 2008??

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII