• Merze

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Så nu har jag lagt in en bild i mitt galleri på min nya svarta UJ Duo

Vill någon så får ni gärna lägga in den i bildtråden

Min son på 2,5 år siter i den och han har GOTT om platts för benen mm ....

• Merze

Nej jag har köpt den av en tjej som tagit hem från USA, Malmö kommer den i från...

hag7 skrev 2008-09-20 13:32:44 följande:
    Merze:har du köpt den i Usa ? skulle också vilja ha en med ställbart handtag.
  • Merze

Tror inte det e så säkert att ha det på det viset, köp en riktig liggdel i stället, det finns ju inget att sätta fast mjukliften med på ett 100% aäkert sätt!!

junk skrev 2008-09-23 09:45:17 följande:
    Vad säger UJfantasterna om att ha en mjuklift i singelvagnen? i en modell-09 (som har fullt liggläge?)? borde funka va? Finns ingen som säljer den vagnen i stan så kan tyvärr inte testa irl, tyvärr. :)
  • Merze

Du har ssatt dit den fel om den går emot framhjulet!!

Avell skrev 2008-09-23 14:11:33 följande:
    Slinker också in med lite frågor. Blir era "varukorgar" väldigt smutsiga/slitna vid framhjulet? Ibland känns det nästan som hjulet går i? Går det att köpa ny "varukorg" eller måste man köpa hela klädslar och då få med en sån? Och vilket regnskydd är igentligen bäst (singel) Tulsa eller orginal?
  • Merze

Jämför på blocket med andra 07or i samma skick & ålder..... så sr du. Men jag tycker det låter som ett OK pris om det är en 07a..
    Lilla Ego skrev 2008-09-24 08:02:21 följande:

Ok, nu har vi slagit till. Köpte en 07a, blå, i riktigt fint skick. Betalade 3500 för den, blev jag blåst eller var det ett bra köp? Nu ska vi bara hitta lite tillbehör, behöver en bumper bar...tips om var man hittar dem billigt? Har en kompis som ska till usa i november, funderar på att be henne titta efter en där.
  • Merze

Har aldrig fattat vittsen med att ha en saddlebag? Jag har alltid min skiphopp expo packad med det jag behöver så jag alltid e redo & inte behöver packa om nycklar mm.... Det e ju ändå inte jag som bär den ju det e ju vagnen.....
    Är det om man vill ha ståbräda???

Ni som har ståbräda, tycker ni att ni går bekvämt?? Jag tycer det ser ut som att armarna inte räcker till.... & att man slår i fötterna i ståbrädan??+

• Merze

Jo det e klart.....

zasata skrev 2008-09-24 12:19:25 följande:
    jag tycker den vanliga skötväskan kan bli klumpig lätt, denna harj ag om vi skall ta bilen nån stans snabbt, den är snygg på zappen också. sen behövs lite omväxling. och packa skötväskan gör jag alltid endå varje dag.. då jag har annan väska till skolan och man måste han ya ombyten och mat kolla blöjor och bla bla bla.. nej jag ääälskar saddlemagen. och har man mkt saker kan man ha bägge
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII