• Merze

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Ser så jobbigt ut för vissa jag sett... de går liksom helt frammåtlutade :-/ Har ju själv inte provat men det kanska jag skulle gör asen när tvåan kommer...

LabLover skrev 2008-09-24 13:49:48 följande:
    Ja, har du ståbräda kan du inte ha vanlig skötväska. Fungerar utmärkt att gå med ståbräda, iaf med min på UJ.
  • Merze

Kommer du inte tröttna på rosa med??? & blir inte rosa hemskt skitig lätt i snö & slask???
    Jag kör svart & pimpar vagnen med andra medel....

LitenBlomma skrev 2008-09-24 13:22:44 följande:
    Åååh beslutsångest! Jag FÅR inte köpa en ny vagn eller klädsel om jag inte säljer den jag har nu först! Hårda bud i Mellerud här Så... ska jag sälja hela vagnen med GirlsMango klädsel för att sen ut på jakt efter en rosa vagn. Eller ska jag sätta ut klädseln och sen köpa en ny rosa klädsel, har sett några sånna annonser ute nu så jag vet att det finns. Vilket verkar smidigast?
  • Merze

Jag har haft ljusblå UJ & på vintern blev den lättare skitig i alla fall... Svart e lättare å torka av med en wettex, det blir inte lika bra på ljusare tyger

Bula på magen skrev 2008-09-24 14:04:05 följande:

jag hade rosa i snö och slask och den blir inte skitigare än någon annan färg vare sig färgen är ljus eller mörk. så mycket stänker det inte upp (iaf inte vad jag upplevde)
  • Merze

& det e lättare & byta buggy mummy än vagn mm

LitenBlomma skrev 2008-09-24 14:12:04 följande:
    Svart är ju snyggt då kan man ha en rååsa buggymummy till det
  • Merze

JAg försker välja en färg som känns ok i juli & 30 grader & december & höstrusk...... eller så får man ha en glad färg & en vintrigare....

Vi i denna tråden tycker nog bäst om mångfald baland våra vagnar & klädslar...

• Merze

Större barn behöver väll det utrymmet kan jag tänka mig...

zasata skrev 2008-09-24 14:59:19 följande:
    fick hem vindskyddet idag, bättre bilder kommer sen. kamran är i väg med saddlebagen tycker det sitter slappt upptill, men vet inte om det är bumperbaren som gör det eller om jag fäst fel?
  • Merze

?? Jag har min på handtaget, som duon.... trodde man inte kunde fästa saddlebagen så....

Kaxmaja skrev 2008-09-24 15:16:17 följande:
    jag har saddlebagen på samma sätt som du har erxpon
  • Merze

Den e inte alls i min stil..... men det viktiga är ju att DU gillar den elelr hur!! Svart å klassiskt e min stil... å det tycker säkert många e aptrist.... Vad fick du ge för den??

hag7 skrev 2008-09-24 16:57:28 följande:
    Tror vi berkligen arr FV är svårsåld ? Trodde precis tvärtom hmmmmmmmmmmmm då har man kanske gort ett dåligt köp igen.
  • Merze

Kan du inte reklamera skiten då?? Eller har du köpt den beg????

zasata skrev 2008-09-24 17:56:41 följande:
    Jag är inte alls nljd med vindskyddet!betalde 385kr för det men det är skit kasst ju! Sitter ebba i vagnen och det på så sparkar hon ju av det direkt!! och det hänger där uppe. nej fy så besviken jag är
  • Merze

ICA MAXI HAR MED!!!

Kaxmaja skrev 2008-09-24 20:30:37 följande:
    Biltema?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII