Inlägg från: Rastafairy |Visa alla inlägg
  • Rastafairy
    Limja skrev 2008-10-07 23:41:13 följande:
    Skulle vilja veta hur ni som har p&t sport med bebis i lift och syskon i sitsen ovanför beteer er när lift med bebis ska i och ur vagnen medan syskon är kvar? Jag lyckas inte, när liften skjuts in pressas ju sitsen upp en bit, det går inte när sitsen är nedtyngd.Tycker också det är dumt att kanten bakpå vagnen (nedfällt ryggstöd), som liften måste över, är så hög. Allt sammantaget gör det det onödigt bökigt att pula dit liften! När man väl har fått dit barnen, funderar man över hur ev. packning ska kunnas medtagas. Är det många som har skötryggsäck? Jag vill inte hänga min skötväska över huvudet på bebisen i liften, och när ryggstödet är nedfällt med liften, går det inte ens att trycka ner en liten handväska varukorgen. Jag har promenerat till närlivsbutiken EN gång med vagnen, då fick jag lägga ner mjölkpaket, bananer och bröd en och en i korgen, eftersom utrymmet mellan lift och korgkant är så smalt.Nåja, eftersom liften är så minimal att min tvåmånaders sågottsom vuxit ur den redan, får jag väl se framtiden an. Ska bli kul att se hur det funkar med nästa variant... ;)
    bädda utan lift då
    tänkte jag göra åt min 3 månaders tjej som är ganska stor
  • Rastafairy

oh ja måste säga jag är impad över vagnens smidighet än så längehär inne bara! Den är så pass liten att den står jättebra i hallen i jämförelse med dubbelvagnen påbredden vi hade förr. Denna känns lätt också med bägge barnen i! helt klart ett BRA köp alltså!

HAr ej ställbart handtag eftersom j aköpte en classig o de är inställt på de högre äget o för mig som är kort blev de en liten miss men de funkar endå

Sen tycker jag att sufletten är väldigt knepig..kan ju inte ha den utfälld för då ser ju inte min stora där fram nått när hon sitter i sykonsitsen! Ska de va så? Antar den kommer till använding sen när hon sitter i vanliga sittläget o syskonsitsen är bak.

vet sen heller inte vart ja ska fästa "metallkrokarna" nertill på suflettfästet. Är de i öljetten på sidan av vagnens ram?

• Rastafairy

sen måste jag säga att vi inte fick med nån..vad heter det "bumperbar" framtill...sånhär som man sätter som barnet fram kan typ hålla i i ordinarie sittläge sen. Men de kankse inte är nödvändigt?

• Rastafairy

Lilla Mimsan skrev 2008-10-08 16:14:39 följande:

Men det ingår väl inte i classic utan är ett tillbehör?
    ah jasså visste jag inte men de stör mig inte..
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11