Phil and Ted syskonvagn del 11
kolla vad billiga !
www.blocket.se/vi/17397050.htm
happyland barnbutiks annons
kolla vad billiga !
www.blocket.se/vi/17397050.htm
happyland barnbutiks annons
Lilla Mimsan skrev 2008-10-08 08:21:07 följande:
yeeeej nu kom vagnen ikväll ska här pysslas o fotas o provas!!
ah däcken var redan pumpade och den va superlätt o fåihop!
men bromsen...har ännu ej lyckats få i den vågar inte ta i mera....ska den va så seg lr
oh ja måste säga jag är impad över vagnens smidighet än så längehär inne bara! Den är så pass liten att den står jättebra i hallen i jämförelse med dubbelvagnen påbredden vi hade förr. Denna känns lätt också med bägge barnen i!
helt klart ett BRA köp alltså!
HAr ej ställbart handtag eftersom j aköpte en classig o de är inställt på de högre äget o för mig som är kort blev de en liten miss men de funkar endå
Sen tycker jag att sufletten är väldigt knepig..kan ju inte ha den utfälld för då ser ju inte min stora där fram nått när hon sitter i sykonsitsen! Ska de va så? Antar den kommer till använding sen när hon sitter i vanliga sittläget o syskonsitsen är bak.
vet sen heller inte vart ja ska fästa "metallkrokarna" nertill på suflettfästet. Är de i öljetten på sidan av vagnens ram?
sen måste jag säga att vi inte fick med nån..vad heter det "bumperbar" framtill...sånhär som man sätter som barnet fram kan typ hålla i i ordinarie sittläge sen. Men de kankse inte är nödvändigt?
Lilla Mimsan skrev 2008-10-08 16:14:39 följande:
förstår inte grejen med 4 hjul på hammerhead