Inlägg från: Rastafairy |Visa alla inlägg
  • Rastafairy

Phil and Ted syskonvagn del 11

Protect a bub finns det på pramworld o vad kostar det? (hinner inte kika för tillfället lillan vill ha mat mm)

• Rastafairy

hämtar man ut sin vagn på posten när man beställt från PW eller vad? Får man hem en AVI när den kommit?

Vet nån om deär mer än bara kortbetalning på PW...faktura finns inte eller?

• Rastafairy

haha ja fattade inte denhär vagnshysterin förrr...men nu känner jag att jag BEHÖVER en P&T annars blir min mammaledighet med två små pannkaka

• Rastafairy
    Lokatt skrev 2008-09-18 10:45:20 följande:
    Men en p&t med två små ÄR ovärdelig
    vet vissa som sagt att de är så dyrt m vagnar som är nya o så o som är av kända märken men jag tror på er när ni säger det funkar så bra med en P6T med två st smått. Vill inte bli stugsittare utan vill kunna komma ut på långpromenader mm nu och inte känna att de är jobbigt o komma utanför dörren som de känns nu när jag bara har sjal o sulky eller stor bred tvillingvagn som är tung som s*tan.

Det känns likosm både stressigt o jobbigt. Längtar efter att kunna styla o packa min alldeles egna röda PoT nu till början på nästa månad och rulla i väg till morsan eller runt kvarteret här o inte banga för backarna.
  • Rastafairy
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-18 10:48:46 följande:
    Hej!Nu när vi är hos min pappa hela veckan som har stor trädgård som vi är nästan ute på hela tiden.... då sitter lillkillen på 6 veckor på storasysters plats och sitter där och kikar, och somnar ibland :)Annars ligger han ju i bebisläget under storasyster.. Men skönt att han kan få vara med och kika lite också :)Ville bara skriva av mig :)
    va mysigt!
  • Rastafairy
    tejej skrev 2008-09-18 10:55:48 följande:
    Denna fråga finns säkert omnämnd men jag orkar inte läsa hela tråden.. sorry. Har en liten tjej på 1 månad som ligger i lilla cocoonen i liggläge under storasyster. Hur länge brukar de få plats i en sådan? Bäddar ni utan cocoonen i liggläget sen (när?) eller byter ni direkt till syskonsitsen sen? Hur bäddar man i så fall skönt för en liten där? Har hört att de inte ligger längre än till ca 3 mån i el P&T? Stämmer det?
    undrar också..
    När satt era minsta i syskonsitsen?
  • Rastafairy
    BabyNr3 skrev 2008-09-18 19:49:11 följande:
    Vad ska man göra i den här tråden för att få nåt svar??Jag är verkligen helt ignorerad...har ställt minst 4 frågor men inte fått ett enda svar Syns inte mina inlägg eller??
    oj

hoppas nån har svar..sjalv har ja ingen sånhär vagn än...men till början av nästa månad så!
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11