Inlägg från: Rastafairy |Visa alla inlägg
  • Rastafairy

Phil and Ted syskonvagn del 11

Nån som har bild på när syskonsitsen är fäst där fram?

• Rastafairy

whihiiii har bestämt mig för o beställa en classic från pramsworld den 27:de m syskonsits o regnskydd.

har tvättat ett fårskinn här o börjar fundera på o fixa (sy) en skötväska...

• Rastafairy
    Lokatt skrev 2008-09-14 19:16:36 följande:
    Vad roligt! tänk på att regnskydd brukar ingå när man beställer från pw!Vilken typ av skötväska? Bra att komma ihåg är att det inte funkar att hänga skötväskan bal när man har syskonsäte
    jupp vet de ingår...så skönt..o billigt! inga mer kostnader som tillkommer därifrån? nån som vet?

tänkte sy nått rött o hänga på sidan eller liknande.
  • Rastafairy

har fått höra att i england har JÄTTEMÅNGA sånnahär vagnar... Hoppas man blir nöjd med sin nu.

är stötdämpningen/fjädringen ok på vagnen tycker ni? Har hört den ska va lite "stum"?

• Rastafairy

jag tänkte på fjädringen...typ är vagnen helt "stel" alltså? Nä rman ska ner för trappor o trycker ner handtaget eller typ trycker ner handtaget för att svänga runt o dylika rörelser menar jag? ingen fjädrig alls?

• Rastafairy
    Lokatt skrev 2008-09-15 13:07:06 följande:
    Du trycker inte ner handtaget för att svänga på en trehjuling med snurrbart framhjul det är det som är det härliga, vagnen glider fram även om du kör med en hand!
    ahhhh har inte kört trehjulig vagn hehe...

men för att svara på frågan då.....stel vagn i rappor o dylik?
  • Rastafairy

ok jag kör en ulåldrig liten sulky m gummidäck nu nerför trapperna här kanske bara den som är superobekväm o köra nerför just för hjulens skull... (ingen fjädring) men p&tn har ju lufthjul vellan...?

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11