Phil and Ted syskonvagn del 11
ska sy ett bakstycke, kopiera rakt av plastskyddet...
ska sy ett bakstycke, kopiera rakt av plastskyddet...
JAg har inte köpt den här, men i norge...hittade den på rea, en sport med syskonsits kostade 4000 nok..I en annan affär kostade bara vagnen 4500, och syskonsitsen typ 1000..så det känns som ett bra köp...(4000 nok = ca. 4500 svk
Solskydd där bak och rem under syskonsätet tycker jag borde vara självklara tilbehör som borde vara med vagnen....
Andra syskonvagnar har ju suflett, det har inte den nyfödda..
den röda ska runt handtaget på en av sidorna, det går jättebra...men bara när sitsen är där uppe...
det är nåt blankt fett på bakhjulen iallafall, vet inte helt vad det är...viktigt att det blir rätt så det inte harsknar...
Om man vill kan man köpa en mjuklift av annat märke till 500 och kapa plattan lite, och ett tullsa regnskydd...Nu har jag inte sätt originalregnskyddet i verkligheten, så jag kan inte svära påatt det inte är stor skillnad, men det duger än så länge iallafall.....drygt 200 kostar det..
men i norge klarade jag mig på 5000-5200, fraktfritt eftersom vi endå skulle hem....mjukliften och regnskyddet köpte vi här...och en väska till 100kr..
JAg tycker det är svårt att ändra uppåt med barn sittandes, men neråt går bra...
JAg ändrar bara när han sover...
Min som fyller 3 år om en månad, lillsyskonet kommer i januari, då är han 3 år och 4 månader...Föredrar starkt P&T framför ståbräda...speciellt om man är borta hela dan...(speciellt på sommaren). Min tvåa är en riktig vagnkille med,han får ju gå också...
En annan årsak är att nu blir det ju tredje, så då är det skönt att ha tillgång till en vagn så det inte är två barn som springer utanför...(ettan är inte så lugn att jag kan lita på att han lyssnar konstant när vi är ute, tvåan kommer att ta all uppmerksamhet när han inte sitter i vagnen)