Phil and Ted syskonvagn del 11
min ena flärp har också åkt av, men det går bra att använda den endå...ochsvårare för sonen att dra ner blixtlåset...
min ena flärp har också åkt av, men det går bra att använda den endå...ochsvårare för sonen att dra ner blixtlåset...
det är ju bara én gummibit, så jag förstår inte hur den kan vara bättre på en ny sits..
jag har köpt den i norge...får ta det sen isåfall...hur lång garanti har man på sånt?
hur ser den ut? kan man lossna axelremmen på ett lätt sätt?
JAg har en carena jag har kapat en platta på (inget svårt alls), det finns en brio som är till tvillingvagnen som är av samma storlek, men den var inte lika mysig...men det kan finnas fler med, carenan är lika stor som våran brio hårdlift..(madrassen från den passade i carenan) tog dock bort madrassen igen, den tog upp mycket plats..
strama bältet mer, hadde som sagt en 5.5 åring (18 kg) över en 3 åring....3 åringen måste då ta lika stor plats som en mjuklift..
Jag har en axelväska som hänger på sidan, den räcker till bebisen iallafall, sen är tvåan 3 år och 4 månader när trean kommer..Då behövs inte mycket..
är vagnen bara röd? våran är sand, svart, så jag väljer svart för att sand är svår att matcha i nytt tyg...
Fast den är helröd passar kanske svart till? så kan du kolla upp svarta emaljunga vindskydd med? (det har ju vi, så det svarta kommer igen där)
JAg har också hittat den tredje bygelen
Thulo, jag förstod du ville ha ett bakstycke...
Hehe