Phil and Ted syskonvagn del 11
Kan man sy med vilket tyg som helst tro?
Tänker på det kan ju komma regn eller snö på, och då kanske man skall ha något speciellt tyg..? Eller spelar kanske ingen roll eftersom det är annat tyg under redan??
Kan man sy med vilket tyg som helst tro?
Tänker på det kan ju komma regn eller snö på, och då kanske man skall ha något speciellt tyg..? Eller spelar kanske ingen roll eftersom det är annat tyg under redan??
Någon som vet vart det finns ett rött tyg att köpa, som är likt den röda sporten. ???????????????????
Jo men tycker inte dom verkar vara så varma till vintern?? Det blir ju nog inte så kallt i Göteborg men vill nog ha en tjockare. Tycker den verkar perfekt till höst och vår.
Jo men jag vill nog ha en tjockare.. och dessutom vill jag hitta en billigare, skall köpa två st.
Okej en fråga till.. vagnen är röd och lite grå.. kanske snyggare med en grå dyna än en röd??
okej okej :)
Jag tänkte nog köpa en svart åkpåse från gekås som jag tycker är bra (haft innan), som kostar under 200:-, och så ska jag sy ett tyg i annan färg över.
och en svart dyna från gekås för under 80:- som jag också ska sy på eget tyg i annan färg.
känns som det blir billigare iaf, ska också ha två av varje.
Men blir ju lättare o köpa färdigt :0)
ja det blir nog snyggare också, om man inte hittar precis samma färg. Blir väl grå då för mig isf :)
japp nyss som ja skrev :)
Nu är jag irriterad!!
Kan ju inte bestämma mig!!
Vill inte lägga ut allt för mycket pengar på två åkpåsar och två dynor.
Men så tänkte jag ju sy på eget tyg på en billig åkpåse och dyna.. MEN då kan jag inte bestämma mig vilken färg jag ska ha!!!!!!!!!
Bestämt inte röd på dynan nu iaf, eftersom jag har en röd sport.
Men kanske grå då som det finns lite på vagnen.
Men då tycker jag det blir alldeles för grått med bara grått.. så då vill jag ha med något mönster på grått, MEN då kan jag ju inte bestämma mig vad det skall vara för mönster, finns ju massvis då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men på åkpåsen får det bli en helfärg, men vilken färg dååå?????
Suck, va jobbigt detta skulle vara då!
tack! ja det var snyggt. vart kommer dynorna från ?