Phil and Ted syskonvagn del 11
Jag skulle bra gärna hitta en begagnad sandfärgad Sport men det verkar vara väldans ovanligt, eller? Har bara sett en enda på blocket. Är det en opopulär färg?
Jag skulle bra gärna hitta en begagnad sandfärgad Sport men det verkar vara väldans ovanligt, eller? Har bara sett en enda på blocket. Är det en opopulär färg?
Svart eller grå...är det inte samma vi pratar om?
Jag har ju redan en svart Bee så jag vill helst ha någon annan färg. Och nu har jag ju gått och suktat in mig på sand-färgad så alla andra färger känns "fel"
Tjoho... jag förstod precis varför min kille "föll" flera centimeter när jag skulle testa att fälla från sitt till liggläge. De små snäppena (som jag inte visste fanns) vid huvudändan som är för "fullt liggläge" kan inte varit fastspända på vagnen jag testade. Lillen föll alltså från "dragkedje-läget" till fullt liggläge i en stöt. Inte konstigt att han blev rädd.
Usch...velar så dant om jag skall köpa en vagn eller vänta.
Jag är lite fundersam på hur begagnat-priserna kan vara så höga på Phil&ted. Det går ju att köpa en ny inkl mjuklift och syskonsits för 5400kr. Blir dom verkligen sålda för 5000kr..ok då ingår lite extra tillbehör men inte såå mycket.
För ett tag sen diskuterade ni regnskydd...var det dubbla regnskyddet som ni föredrog?
Liten fundering...kikar på priserna på Pramworld. En sport med P-VC coocon och syskonsits går lös på 400, säg 430 med frakt. Det blir i svenska 5000kr. Ett par svenska butiker erbjuder Sporten med syskonsits för 5500kr. Då tjänar man ju inte speciellt mycket på importera och ändå verkar många välja det?
Jösses kostar regnskyddet 500kr ??? Då närmar det sig faktiskt 2000kr i skillnad...vilket är en hel del pengar som man kan göra annat roligt för.
Hur ofta ändrar ni lutläge på huvudsitsen? Och tycker ni att det går smidigt och enkelt när man fått in snitsen? Jag gör det ofta för att lillkillen skall hållas nöjd.
Liten måne skrev 2008-08-25 08:43:53 följande:
Liten måne skrev 2008-08-25 10:52:53 följande:
Den sandfärgade sporten som jag hade spanat in blev såld innan jag hann få tummen ur. Nu blev jag lite ledsen...