• kidA

Phil and Ted syskonvagn del 11

AnetteGunnarsson skrev 2008-09-11 14:40:23 följande:
    Men som matta går bra, då många bebisar ligger på dom på golvet :)Aja, jag skippar iaf ikeas nu :)
    fast man ska ju inte låta barn ligga rätt på mattor heller. det har jag aldrig låtit mina gjort. jag har slängt en filt under dem isf.
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA

ååhhh jag är så sugen på att bya färg på min p&t!

var kan man söka efter klädslar till vagnen? begagnat.

• kidA
    Missy Cat skrev 2008-09-11 23:40:33 följande:
    tradera kanske??Vad vill du ha för färg? *Nyfiken*Godnatt
    är sugen på svart eller grå nu.

röd är fin. men jag vill kunna variera mig. dessutom skulle dina dynor vara skitläckra i ngn av de färgerna
  • kidA
    Rastafairy skrev 2008-09-12 14:42:58 följande:
    Hejfinns det ni som testat en bred dubbelvagn o sedan övergått till phil and teds?Är den lättkörd o smidig tycker ni? Vad finns de för negativt med den?Funderar på o köpa mig en.
    jag hade en babytravel syskonjogger o sen en brio doublewave innan jag efter  6 mån bytte för 3de gången till en p&t! är såååå nöjd. kommer aldrig byta den här nu.
  • kidA

idag kom mina krokar till vagnen fr kiwikid. vad tog det? 1½ vecka kanske. o fr usa. det är snabb leverans det!

• kidA
    norgesessan skrev 2008-09-13 14:05:50 följande:
    på syskonsitsen är det ett rätt band man fäster runt handtaget, på sidan, när den är framme..Den svarta remmen på handtaget har jag kvar, använde den till att hålla parasollet på plats i somras...Provade våran brioåkpåse i själva vagnen för et par veckor sen, det gick bra, men 3 åringen är precis lagom nu..utan skor....ska fixa nytt tyg till den och ha till den lille, och sy ny av ett täcke till trean....
    det med ett knäppe på?
    jag har aldrig fattat vad det är till
  • kidA
    Rastafairy skrev 2008-09-13 14:12:50 följande:
    Nån mer som kan svara på vad de betalade för sin P&T syskonvagn i orginalutförande?
    jag gav 5200 för min p&t sport med syskonsits dubbelt regnskydd och pannierbags. o frakt då. o en pack cell hade jag oxå (shop n drop).

fr pramworld.
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11