Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

H
    Förstår att det är och har varit jobbig. Kram

Tjosan
    Du verkar ändå ha haft en bra helg, kram på dig

• Who knows

Tjosan
    Förstår att du är rädd och orolig, men kom ihåg lev en dag i taget, allt annat kan du ta när det kommer. Ingen vits att grubbla på det nu.. Kram

• Who knows

Tjosan
    Tack
    Jo, jag vet att det är jätte svårt, men försöker du ha i minnet att inte grubbla så kanske du inte grubblar på allt iaf
    Kram

• Who knows

TS
    Satackare, ja det är väl nu som allt kommer över dig. Jag kände oxå att jag inte var hel utan honom och att livet var helt utan mning om vi inte var tillsammans. MEn sanningen är den att livet är värt att leva, man är hel utan honom. Men det svider att bli bort vald. MEn tids nog kommer det att kännas lättare.
    Kom ihåg bara att det inte är lgh fel att du mår dåligt.... Lgh är ditt hem, din trygga plats. Ta inte ut din sorg på ditt hem, för då blir det ännu jobbigare...

Kraaaaaaaaaaaaam

• Who knows

Men gulliga ni

Lillalillalilla mysan
    Jag var oxå som du, man gav sig ut på stan för att skingra tankarna eller iaf trodde jag att det skulle hjälpa... Men tårarna bara forsar...
    Var inne på en pizzeria och frågade om ett gals vatten då jag hade gråtit så jag var svimfärdig. Fick vatten glaset och när jag gick ut, så hörde jag dem säga: -Men vilken ledsen tjej!! Har nog aldrig sett någon så ledsen, det måste vara kärleksproblem. Vilken idiot, dumpar henne!!!

Det kändes lite skönt, men jag vågade inte gå dit och äta igen

Jag har förresten fått dille på en låt just nu....

Sedan kan jag ju berätta att fast jag trodde att jag ALDRIG skulle sitta i den här sitsen, så sitter jag nu här och jag har fullt upp med alla möjliga dejter, och finns det folk som vill dejta mig, så kan jag lova att när ni har kommit upp ur svarta hålet och är redo så finns det fok till er oxå (även fast ni nu bara skulle vilja trycka ner de orden i halsen på mig )

Kram på er!!

• Who knows

Nä, visst är EX ett gräsligt ord!!!!
    Har så svårt för att använda det, han har ju ett namn...

Lycka till ikväll Mysan

• Who knows

Härligt Mysan
    Hur det än blir så hade du ju trevligt igår

• Who knows

Typiskt Mysan
    Men du gjorde helt rätt, även om det kanske inte känns så just nu. Men det är ju inge bra om du kärar ner dig i någon som sedan inte enbart finns där för din skull.
    Kram

• Who knows

Jag var på en dejt igår, den råkade visst bli över 7timmar lång, hi hi... Behöver jag säga att jag nu för första gången på 2½år känner riktigt pirr i magen

• Who knows

Tack tjejer, klart det finns hopp för er, men ni är ju mitt uppe i ledsamheten, men det kommer för er oxå! Mitt i allt så vänder det, låter omöjligt men jag lovar det är sant! Kram på er!

Svar på tråden dumpad