Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Härligt Tjosan!!
    Hoppas att du får riktigt roligt! KRam

• Who knows

Hi hi hi, märkte inte ens att du skrivit fel...

• Who knows

Så hur har det gått för er alla nya singel/party tjejer
    Jag är ju nyfiken!
    Kram

• Who knows

Lät inte som att ni haft några höjdar kvällar...
    Men när jag var ledsen så var Söndag min absolut största deppar dag, så jag hoppas att ni oxå har det så, för då känns det bättre imorgon.
    kram

• Who knows

Mysan
    Kan du skilja på tankarna om det är honom du saknar eller närheten med någon?

• Who knows

Nä, det är jätte svårt, men det är något att fundera på. Jag gjorde det rätt mkt och kom fram till att det var närheten jag saknade...
    När jag kom fram till det, så var det lättare att gå vidare.
    Kram

lillalillalillamysan skrev 2008-09-14 15:35:43 följande:
    Usch, jag vet faktiskt inte. Hur skall jag kunna klara ut det? Har du några tips tar jag tacksamt emot dem. Svårt att veta om det är tryggheten eller honom jag saknar, funderar över det hela tiden men tankarna får liksom aldrig något avslut. Who knows skrev 2008-09-14 15:11:36 följande:
  • Who knows

Härligt att du verkar ha haft en toppen kväll
    Kram

Tjosan skrev 2008-09-14 16:13:53 följande:
    Hej på er alla!!Jag hade en toppen kväll igår.Blev lite rund underfötterna och hade bara kul. Uppskattad av alla kändes det som. Och det var en härlig känsla. Och uppvaktad av bara yngre. Kul kul och ingen anade att jag var trebarns mor.Var ute med min bror och hans sambo. Hon är 26 och jag som sagt 33. Men fick höra av henne att några hon talat med trodde jag var yngre än henne. Det tyckte jag om att höra.Och kvällen slutade faktiskt med en dans men en kille. Kul.Alltså bara dans inget mer för det kan jag inte än och ville inget heller. Bara skönt att få uppmärkasamhet. Jag är inte ute ur leken om jag nu skulle bli singel.Min kära make var bortrest men visste att jag gick ut, så jag fick en del mess av honom under kvällen. Hoppas han var orolig. Och fick lida lite. Han frågade hur jag var klädd. Anständigt svarade jag, men vet inte om det var så anständigt. *ler* Påklädd var jag i alla fall.Har bara sovit 2 timmar så jag är lite groggy fortfarande. Får lägga mig med barnen ikväll.Kram på er alla!!!
  • Who knows

TS
    Det där är både och, det beror ju lite på vad man pratar om... MEn vissa samtal skulle man nog kunna hoppa över, även om jag vet att det rä svårt.

tjosan
    Härligt att du är så glad idag

Kram på er!

• Who knows

Starkt gjort av dig TS, men hur känns det?

Bamse kram!

Svar på tråden dumpad