Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Tjosan, du känner dig säkert inte stark, men det märks när du skriver att du är det ändå.
    Tänk du hatar att vara själv, du vill ha någon att kram och dela livet med och ändå kastar du ut karln! Det är starkt
    Dina känslor kommer att åka bergodalbana ett tag framöver, men gråt på, det är bra att gråta.
    Bor han någon annanstans nu?
    Gmmal bitter kärring, det skulle jag oxå bli. MEn så vaknade jag upp en morgon och tänte varför ska jag det??? JAg förtjänar kärlek Och nu är jag på väg in i den delen av mitt liv, visst det känns konstigt men samtidigt helt ok
    Kram

• Who knows

Jag vill inte heller vara nere i det träsk där du klampar runt nu... JAg har gjort det på tok för länge Och du kommer hit du med och längre än så, men du gör det inte imorgon tyvärr
    Kram

Tjosan skrev 2008-08-19 17:07:52 följande:
    Jag vill också vara lika långt kommen som du. Orkar inte vara där jag är just nu. Många kramar till dig Who knows.
  • Who knows

Ts
    Skönt att ha flytten avklarad HAr du alla möbler d behöver eller ska du sätta igång och shoppa nu?
    Kram

Tjosan
    Men gumman klart du ska skriva och klart du ska gråta, det är ju kaos hos dig nu!
    Vi hade oxå bröllopsdag men någr veckor efter vi separerat. Vi gick ut och åt tillsammans....
    Vilken världs ända bor du i?

Kram och du vet att du kan använda min inbox oxå om du vill.

• Who knows

Synd, annars hade vi kunnat göra något på tisdagen så du inte kännt dig så ensam. Kram

Tjosan skrev 2008-08-20 10:30:28 följande:
    Bor mitt i landet
  • Who knows

TS
    Roligt med nya tapeter, jag har snart gjort om hela min lgh Så kul att välja precis det man själv vill ha!
    Att vara ensam var det som jag var mest rädd för när vi separerade. JAg har oxå alltid tyckt det varit skönt när man har fått vara ensam hemma, men att vara ensam ensam, det kändes skrämmande. Men nu har jag lärt mig och det går bra.
    Man inser att man inte upphör att existera bara för att man är ensam, tror inte jag trodde det heller, men det var något väldigt skrämmande över det iaf.
    Jag kände oxå att om inte han älskar mig så finns det ingen på denna jord som kan göra det, jag är inte värd att älskas osv. Men nu känns det inte så längre och det är skönt

Kram

• Who knows

Ja, visst är det svårt att se på tv eller att läsa en bok, kul att det börjar ordna sig för dig och att du kan göra dessa saker igen.
    Men vad gör man med sin tid... Träffar vänner och sitter en hel del vid datorn. Men du kan nätdejta
    Skönt att du är nöjd med din lgh
    Kram

• Who knows

Men Tjosan, har du kastat ut sängen IGEN

• Who knows

Då tycker jag du ska ta och åka iväg imorgon när du lämnat barnen. Det känns ju ännu värre om du inte ens har en säng...
    Ang nätdejtandet så tar det lite tid innan du kommer dit
    hur har det gått för dig idag? Kram

Tjosan skrev 2008-08-20 19:58:39 följande:
    Nej inte igen. Men har inte fixat någon ny.
  • Who knows

Nä och den karusellen du sitter på är absolut inte rolig...
    Skönt att du har barnen att pyssla om så att du inte behöver grubbla och tänka hela tiden...
    Har du berättat för dem?
    Kram

• Who knows

Tjosan
    Ja ha, han bor kvar hemma fortfarande. Starkt av dig att orka med det, vet inte hur jag hade fixat det, även fast inget hellre ville än att leva med honom hade jag aldrig orkat ha honom hemma om han inte älskade mig som valigt...

Svar på tråden dumpad