• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • lillalillalillamysan

Bra där TS. Önskar att jag var lika stark. Men nu vet han i alla fall att jag inte vill bli tillsammans med honom igen. I alla fall inte förrän han visar att jag är det mest dyrbara för honom på jorden och det kommer ju aldrig att hända så det är ju rätt kört för oss.

Jag vill också gå på dejt.... Jag viiiiill. Tror jag

• Anonym (ledsen)

det känns nödvändigt,meb gör så ont,gråter bara nu.....längtar så efter närhet!

• Who knows

TS
    Jo, det gör JÄTTE ont och det kommer att göra ont ett tag, men nu är du ju iaf på väg framåt
    Något som hjälpte mig, jagh ar lite svårt att sova ensam... Jag hade alltid vetekudden i sängen, har faktiskt det fortfarande... Det känns mindre enamt då det är lite varmt

Mysan
    Så du börjar bli dejt sugen du
    JAgh ar dejt imorgon....

• lillalillalillamysan

Men ååååh, retas inte

Jag vet inte om jag är helt redo men jag det är helt klart enda sättet att komma över honom. Vem vet, kanske lurar drömprinsen runt hörnet och då vill jag inte missa honom

Who knows skrev 2008-09-15 17:44:40 följande:

TSJo, det gör JÄTTE ont och det kommer att göra ont ett tag, men nu är du ju iaf på väg framåt Något som hjälpte mig, jagh ar lite svårt att sova ensam... Jag hade alltid vetekudden i sängen, har faktiskt det fortfarande... Det känns mindre enamt då det är lite varmt MysanSå du börjar bli dejt sugen du JAgh ar dejt imorgon....
  • Who knows

Jo men lite får jag retas

Bara du inte ger dig in i något bara för att komma över honom, då blir du bara sårad... OCh kan missa drömprinsen

• saraseal

usch lider med dig ts, vet tyvärr vad du går igenom nu men DET GÅR ÖVER!! och det blir superbra!! Mycket bättre än innan!

• lillalillalillamysan

Hur kan det komma sig att du alltid är så klok?

Nej, du har rätt. Jag skall inte störta in i något. Tänkte hitta någon som inte heller vill rusa in i något. Haha, kanske skall vara glad om jag bara hittar någon. Fattar inte hur jag ska kunna träffa någon. Jobbar ju en hel del och där finns det verkligen ingen, INGEN...

Äh, det lär ju dyka upp någon när man som minst anar det. *inte vara desperat, inte vara desperat, inte vara desperat*

Who knows skrev 2008-09-15 17:47:47 följande:

Jo men lite får jag retas Bara du inte ger dig in i något bara för att komma över honom, då blir du bara sårad... OCh kan missa drömprinsen
  • Who knows

Ha ha ha, ja jag jobbar ju bara med tanter...
    MEn det går ändå.
    Och jag vette 17 när jag blev klok... Hm, måste ha varit efter skilsmässan

lillalillalillamysan skrev 2008-09-15 17:51:04 följande:
    Hur kan det komma sig att du alltid är så klok?Nej, du har rätt. Jag skall inte störta in i något. Tänkte hitta någon som inte heller vill rusa in i något. Haha, kanske skall vara glad om jag bara hittar någon. Fattar inte hur jag ska kunna träffa någon. Jobbar ju en hel del och där finns det verkligen ingen, INGEN...Äh, det lär ju dyka upp någon när man som minst anar det. *inte vara desperat, inte vara desperat, inte vara desperat*Who knows skrev 2008-09-15 17:47:47 följande:
  • Tjosan

Så du menar att en skilsmässa gör en klok. Hmm funderar. Kanske dags för det då, eller jag vet inte. Usch vad jag hatar att inte veta. Men jag hade kul i helgen i alla fall. Behöver visst inte vara ensam om jag inte vill. *ler*
    Men vill ju inte ha någon annan heller. Skönt i alla fall att ni kan gå vidare. Själv står jag still och stampar på samma ställe.

Lycka till på dejten!!

• lillalillalillamysan

Jag skulle nog inte vilja säga att jag har gått vidare men jag har insett att jag inte kan gå tillbaka...

Kram

Tjosan skrev 2008-09-15 18:11:00 följande:
    Så du menar att en skilsmässa gör en klok. Hmm funderar. Kanske dags för det då, eller jag vet inte. Usch vad jag hatar att inte veta. Men jag hade kul i helgen i alla fall. Behöver visst inte vara ensam om jag inte vill. *ler* Men vill ju inte ha någon annan heller. Skönt i alla fall att ni kan gå vidare. Själv står jag still och stampar på samma ställe.Lycka till på dejten!!