dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Hej!hur har ni det?
Jag har skickat världens längsta mail till honom och talat om hur jag känner. Kände att jag var tvungen, nu har jag gjort allt jag kan. Nu har jag fått tala om mina känslor. Nu kan jag inte göra mer för tillfället och känner mig rätt harmonisk faktiskt.
Han ringde upp mig när han hade läst det och vi pratade lite. Han sa att ha inte vet någonting men uppskattade det i alla fall. Några timmar senare plingade det på dörren och han stod där. Han sa inget utan gav mig bara världens största kram.
Det här var några dagar sen och vi har inte hörts efter det. Kanske hörs vi inte igen, eller kanske så blir det vi igen. Jag känner mig i alla fall lugn och rätt lättad just nu. Jag tror att det är han som funderar och funderar...
Hur mår du själv ts?
Skönt Mysan, att du fick ur dig det du känner, då vet du att han vet
Med mig är det bara bra. Hur är det med dig TS?
Kram
jag mår sådär,det går upp o ner!tjafs om huslån innan slutförsäljningen,det ska bli skönt när allt klart!
Hur länge är det kvar innan papprena skrivs? Kram på dig!
Usch, nu är det inte kul här...
Vi har ju sagt att vi ska säga till när vi har träffat någon annan. Jag har känt på mig att han har träffat någon men har tittat mig rakt in i ögonen och sagt att så inte är fallet. Han har ju till och med sagt att han har känslor för mig.
Nu får jag reda på att han har träffat en annan tjej i ca en månad. Under den här tiden har ätit hemma hos mig, kramat mig och sagt att han kanske vill att det ska bli vi igen. Jag vet inte vad jag ska göra just nu... Jag känner mig så lurad och rent ut sagt dum i huvudet. Hur kunde jag hoppas
Men det är ju säkert så att det han har sagt är sant, han känner säkert saker för dig även fast han träffar den där tjejen, han är nog inte helt säker på sina känslor.
Det vet vi ju av egen erfarenhet att det inte är så lätt att bara stänga av och när han ser hur ledsen du är och att han är den som har gjort att du är så ledsen så är det klart att han mår dåligt och vill få dig glad igen.
Att han sedan inte har sagt att han börjat träffa andra är ju trist men jag vet att mitt ex hade jätte svårt att säga det till mig då han inte visste hur jag skulle reagera.
Det är jätte svårt och jag förstår att du mår skit och jag känner igen alla de sakerna du skriver. MEn tänk så här: Nu träffar han en annan tjej, vill jag ha honom tillbaka då???
Jag insåg då att det ville jag faktiskt inte.
Sköt om dig, kram
Tack snälla söta rara! Det värsta är att jag vill ha honom!
Men, idag känns det lite bättre. Jag får helt enkelt avvakta och se vad som händer. Det är inte särskilt kul något av det här...
Hur mår ni andra, hur går dejterna???
Kram!
Skönt att idag är en lite bättre dag
Jo dejtandet går bra, för mig iaf.
Kram
Jag tänkte bara höra med er som har pratat med någon. Vart har ni vänt er? Jag känner att jag måste få hjälp att komma ur den här situationen. Jag orkar inte må dåligt mer. Jag har får massvis med stöd från mina vänner men jag vill inte belasta dem mer, nu har det ju snart gått sex månader.
Fy, vad det här är tungt! Allt jag vill är att han skall älska mig men han vill ju inte Jag vet inte hur jag skall göra för att släppa honom. Och framför allt sluta att hoppas på att det ska bli vi igen.
JAg mådde ju väldigt dåligt och hade mkt självmordstankar och planer så jag ringde 112. Men jag tror man kan vända sig till vårdcentralen oxå för att få hjälp.
Sök hjälp, ibland behöver man det
hej på er,jag har varit borta några dagar och städat ur huset.Man kan titta i telefonkatalogen på blå sidorna under psykiatrin om man behöver få hjälp att prata med nån,hoppas det går bra mysan!min date går inte så bra,han ville höras av,men det är bara jag som får ringa så nu skiter jag i det!han ville ha min adress för att skicka kort men det känns som om jag inte kommer att få något kort!Vad folk är konstiga!
Hej TS, hoppas det gått bra med städningen.
JA är det så han är dejten, så kan han ju vara... Då hittar du något bättre
Kram
Who knows,tack för ditt stöd!Du är underbar*l*