• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Anonym (xXx)

Tydligen inte meningen att jag ska vara glad och lycklig

• Tjosan

Förhoppningsvis finns lyckan där. Frågan är bara vart hittar man den. Ge inte upp!

• Who knows

Tack för alla lyckönskningar, dejten gick bra, får se vad som händer nu.. Jag var liiiite dum, men men...

Tjosan
    Kan inte säga mer än att jag finns här och en jätte kram!

• Tjosan

Hur då dum? Nu blir jag nyfiken. Berätta..

• Who knows

Nä men efter att blivit sviken som jag blev så får man lite andra frågor och funderingar och jag har lätt för att dra mig in i ett skal när jag blir osäker... Inte så smart...

• lillalillalillamysan
    Svar på #435
    Men då vet du ju om det och då kan du jobba med det. När du lär känna honom lite bättre (eller om du redan gör det) kan du ju faktiskt säga det till honom.

När jag var i yngre tonåren så var min pappa döende. Jag trodde aldrig att en förälder kunde överge sitt barn och efter det var jag livrädd för att vara själv. Jag bestämde mig då för att aldrig bli beroende av någon igen för då kan man aldrig bli lämnad ensam. Detta har lett till många bråk mellan mig och min förra sambo eftersom han aldrig tyckte att jag släppte in honom. Då berättade jag allt. Det om något förde oss närmre varandra. Men det är svårt det där...
  • Who knows

Tack Mysan, skönt att det finns fler...
    Jo, jag har berättat för honom att jag reagerar på detta vis, men kan förstå att det blir lite tröttsamt när man måste dra ur allting
    Men nu verkar det som att jag får sällskap till middagen ikväll, så det kanske löser sig...

• Anonym (ledsen)

en av karlarna i lördags var med hem efter krogen(inget hände det var bara efterfest med några )dumt nog gav jag honom mitt telnr.nu ringde han igår och var onykter!han deppar också för sitt ex.!orkar inte vara till nån tröst har ju fullt upp med mej själv!hur säger jag det åt honom utan att vara otrevlig?han vill träffas och att vi kan prata med varandra om vi känner att vi behöver!och jag vill inte,varför ska jag bara trassla in mej?

• Who knows

TS
    Så kan det det bli ibland. Det är väl bara att säga att du har nog upp med din egen sorg och klarar inte av att hjälpa/stötta någon annan just nu. Du kan tom dra det i ett mess.

Var rak och ärlig, det är du själv som är viktigast i detta läge, du kan inte ta den lilla kraft du har och slösa den på andra.

Kraaaaaaaaaaaam

• Anonym (ledsen)

Who knows,tack som vanligt är du klok!jag kan snart inte klara mej utan dej!*l*vad jag är glad för din skull,hoppas ni får en trevlig middag ikväll!kram