dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Tydligen inte meningen att jag ska vara glad och lycklig
Förhoppningsvis finns lyckan där. Frågan är bara vart hittar man den. Ge inte upp!
Tack för alla lyckönskningar, dejten gick bra, får se vad som händer nu.. Jag var liiiite dum, men men...
Tjosan
Kan inte säga mer än att jag finns här och en jätte kram!
Hur då dum? Nu blir jag nyfiken. Berätta..
Nä men efter att blivit sviken som jag blev så får man lite andra frågor och funderingar och jag har lätt för att dra mig in i ett skal när jag blir osäker... Inte så smart...
Tack Mysan, skönt att det finns fler...
Jo, jag har berättat för honom att jag reagerar på detta vis, men kan förstå att det blir lite tröttsamt när man måste dra ur allting
Men nu verkar det som att jag får sällskap till middagen ikväll, så det kanske löser sig...
en av karlarna i lördags var med hem efter krogen(inget hände det var bara efterfest med några )dumt nog gav jag honom mitt telnr.nu ringde han igår och var onykter!han deppar också för sitt ex.!orkar inte vara till nån tröst har ju fullt upp med mej själv!hur säger jag det åt honom utan att vara otrevlig?han vill träffas och att vi kan prata med varandra om vi känner att vi behöver!och jag vill inte,varför ska jag bara trassla in mej?
TS
Så kan det det bli ibland. Det är väl bara att säga att du har nog upp med din egen sorg och klarar inte av att hjälpa/stötta någon annan just nu. Du kan tom dra det i ett mess.
Var rak och ärlig, det är du själv som är viktigast i detta läge, du kan inte ta den lilla kraft du har och slösa den på andra.
Kraaaaaaaaaaaam
Who knows,tack som vanligt är du klok!jag kan snart inte klara mej utan dej!*l*vad jag är glad för din skull,hoppas ni får en trevlig middag ikväll!kram