• Anonym (tveksam)

Vad hade ni gjort? (Utvik)

Kanske e lite fel ämne men men...
    Det e iaf så här att jag har blivit ombedd att vika ut mig i en känd svensk herrtidning, jag får ha underkläder på mig, visst e det trevligt med extra pengar, men min sambo vill inte att jag gör det, han menar på att han inte vill att massa andra killar ska sitta å runka till mina bilder...
    JAg vet inte riktigt själv vad jag vill, men jag vill ju såklart ta hänsyn till min sambo..
    Vad hade ni gjort??

• Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)
  • bustösen

om det är smakfulla bilder så hade jag definitivt gjort det (fast nu är jag överviktig så mig frågar de inte i första taget ) men du måste känna efter vad du vill.

• ThereseLaurin

Jag hade inte gjort det om jag hade den minsta tvekan, sen så hade jag inte heller gjort det om inte min sambo ville det. skulle du vilja att han gjorde det??
    Men om han lät tveksam kanske du kan övertala han??

• S vali s

Helt självklart hade jag respekterat min pojkväns åsikt i frågan och inte ställt upp, är du dessutom tveksam till om du vill ställa upp så borde väl just din tveksamhet visa att du kanske inte är "mogen" att "vika ut" dig.....

• Belana

Tänk hela vägen ut på konsekvenserna av det: ja, det kommer att användas som runkbilder runtom i landet. Du får pengar för det.
    Är det OK för dig?
    Är det Ok för din sambo?
    Är det Ok för din familj? (det kommer fram)

Om ja på alla 3: kör på det. Annars: tacka nej.

• piffan

Jag hade helt klart respekterat min sambo o inte gjort det.

• Marsipan

Men gör inte det!

Tänk på vilka konsekvenser det kan få i ert förhållande senare. Detta kan starta världens krig mellan dig o din sambo.
    Är några slantar o lite fame mer värd än vad din sambo känner?

• Anonym (tveksam)

Jaa jag kan ju förstå honom, att han inte vill att andra killar, eller hans kompisar ska sitta å dreggla över bilder på mig (det e lite grottman över nåra av hans kompisar *s*) Och sen så gillar jag inte det här med att bli objektifierad (heter d så? ) Jag behöver ju inte va med i en tidning för å få bekräftat att jag e attraktiv...
    Tror jag ska ringa ett samtal imorgon å tacka nej

• bustösen

får man fråga vilken tidning det är??

• starshine

Jag vill ge dig en tankeställare...många säger att man ska leva i nuet och inte tänka så mycket. Men i det här fallet så bör du tänka framåt. Jag är helt säker på att du kommer att ångra dig om kanske 10 år att du ställde upp på dessa bilder.
    Pengar är inte allt. Varför "sälja sig" för nått så flyktigt som pengar?
    Dessutom...hur stor respekt har du för din partner?
    Om han kommer att må dåligt av det. Är det värt att äventyra eran kärlek för?

Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)