• Anonym (tveksam)

Vad hade ni gjort? (Utvik)

Kanske e lite fel ämne men men...
    Det e iaf så här att jag har blivit ombedd att vika ut mig i en känd svensk herrtidning, jag får ha underkläder på mig, visst e det trevligt med extra pengar, men min sambo vill inte att jag gör det, han menar på att han inte vill att massa andra killar ska sitta å runka till mina bilder...
    JAg vet inte riktigt själv vad jag vill, men jag vill ju såklart ta hänsyn till min sambo..
    Vad hade ni gjort??

• Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)
  • Anonym

Hade jag blivit tillfrågad att vika ut mig i en smakfull tidning som Slitz så hade jag tackat ja direkt. Slitz är ju inga porrbilder utan snygga bilder på halvnakna tjejer, som dessutom knappt visar något naket....

• Anonym

Jag menade såklart Café.....

• Rebekka

Jag hade respekterat min sambos önskan....

• therre

jag har inte läst hela tråden, men tycker det är synd om du ts inte har större självrespekt än så och måste kräva så mycket bekräftelse som vuxen.

• therre

hade du tackat nej? var hade de sett dig?

• sötäpplet

hmmm... det beror helt på. Vill jag vika ut mig, för jag gillar att så fram för kameran och får en kick av det, att det var en stor personlig grej för mig alltså, så skulle jag nog göra det.

Men om jag gjorde det bara för pengarna skulle jag nog värdera mitt förhållande och min sambos önskan högre och inte göra det.

• Cuthalion

Skulle blivit oerhört smickrad om någon ville ha med mig i t ex Slitz. Skulle vara kul att se hur bilderna blir med proffsfotograf och retuschering, kul för min egen skull om inte annat. dock skulle jag nog vara rätt nervös för att inte bli tagen på allvar i arbetslivet men det beror ju på vilken branch man vill jobba i.

Inte läst resten av tråden men tacka nej om det är det Du känner är det rätta. Vill Du göra det så gör det. Det är väl kul med en egotripp men tänk igenom eventuella nackdelar ordentligt. Ingenting som kan göras ogjort och bilderna lär spridas med tanke på vårt IT-samhälle.

Lycka till hur Du än gör!

• mammacarro

tycker du ska respektera vad sambon tycker... annars kanske det uppstår problem

• Bebis04

Jag skulle göra det om jag ville det. Om nån från café hade ringt mig skull jag göra det...LÄTT!!!!!!

• Majsan71

Håller helt med therre... förstår överhuvudtaget inte varför man skulle vilja vika ut sig. Är man vacker så är man och man lär få uppmärksamhet från män (för det måste väl vara det som är meningen?) ändå utan att skapa en massa problem - tänker då på relationer till både sambo/make och släkt och vänner.

Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)