• HelenaMaria

Kalsonger under badbyxor!

Såg på tv 4-nyheterna att det nu är mode med kalsonger under badbyxorna. Skara sommarland är tvungna att stänga för rengöring då det sprids mer avföringsbakterier när så många har kalsonger under sina badbyxor. Detta retar jag mig på! Hur långt ska fåfängan gå? De intervjuade några yngre killar som sa att det är bra med kalsonger under då det då inte är någon fara att badbyxorna åker ner när de åker rutschkana. Men visst, varsågoda, förpesta våra badhus, bry er inte om andra.
    Detta är väl samma personer som kör moped som idioter..

• Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!
  • älskarlivet81

Jag antar att det är för att det är av annat material.. Jag är ingen expert på detta, vet bara vad jag läst.. Jag förstår inte grejen med att ha kalsonger under, det är äckligt och jag tycker alla som har det ska antingen beordras ta av kalsongerna eller kastas ut från badhuset/sommarlandet..

drömhus skrev 2008-07-31 11:23:03 följande:
    Små partiklar? Badshortsen då? dom har väl också dessa partiklar kvar?
  • Clever LG

Jag har arbetat på ett stort vattenland och ni skulle bara ana hur skitiga och äckliga folk är. Att bada med kallingar är det minsta problemet.

Folk pissar i poolerna, strunta i duschen, har mens utan skydd och badar, bubbelpoolen kallade vi för spermabanken på grund av män som runkade och la satsen i poolen, folk som inte vet hur de ska bete sig på toaletter, folk som rakade könshåret i bastun och så vidare.

Kallingar är enbart toppen av ett isberg av snusket.

• drömhus
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:24:37 följande:
    Jag antar att det är för att det är av annat material.. Jag är ingen expert på detta, vet bara vad jag läst.. Jag förstår inte grejen med att ha kalsonger under, det är äckligt och jag tycker alla som har det ska antingen beordras ta av kalsongerna eller kastas ut från badhuset/sommarlandet..
    Läste du VARFÖR min sambo hade kallingar under. För att det syns igenom annars. Och dom är alltid rena. Tvättade i minst 60 gr. Badshortsen är ju bara tvättade i 40 gr enligt tvättråden.
  • ElinOlsson
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:23:23 följande:
    Men det är ju därför du ska duscha utan badläder innan du hoppar i och helst även med tvål.. Det handlar om flera lager med hår, hudavlagringar etc.. Det blir skitigare i en pool även om de renar..
    Har man inet bytt kallingar på flera dar, så skippar man nog duschen. Som sagt jag är inte så kinkig av mej. Jag byter bajsblöjor på mina barn, städar toaletten efter familjen, har mockat hästskit i stallet att antal gåger, tagit reda på kaninbajs, mockat i en laduård och ett flertal tillfällen haft mycket skit på händerna. Så jag överlever nog några mikroskopiska bajsrester i poolen. Men jag har full förståelse för om andra tycker det är otevligt, men mej bryr det inte.
  • älskarlivet81

Då får han väl skaffa andra badshorts för jag vill inte bada där folk har kalsonger under badshortsen!

drömhus skrev 2008-07-31 11:21:38 följande:
    Så länge det är rena gör det mig inget. Min kille har vita badshorts och vill inte visa sin snorre för andra,
  • Champagne
    Clever LG skrev 2008-07-31 11:25:59 följande:
    Jag har arbetat på ett stort vattenland och ni skulle bara ana hur skitiga och äckliga folk är. Att bada med kallingar är det minsta problemet.Folk pissar i poolerna, strunta i duschen, har mens utan skydd och badar, bubbelpoolen kallade vi för spermabanken på grund av män som runkade och la satsen i poolen, folk som inte vet hur de ska bete sig på toaletter, folk som rakade könshåret i bastun och så vidare.Kallingar är enbart toppen av ett isberg av snusket.
    nu kommer jag aldrig att bada på ett vattenland längre *ryser av obehag*
    Moderator, pure lust
  • drömhus
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:26:56 följande:
    Då får han väl skaffa andra badshorts för jag vill inte bada där folk har kalsonger under badshortsen!
    Ge dig, det finns äckligare saker att hacka på.
  • Fru T

grattis det har vart inne med boxer under badbyxor i snart tre år... å ja vet många som har det men då ochså ett par rena.
    mina vänner byter iallafall kallingar dagligen då jag vet att nästan alla iallafall duschar dagligen...

• älskarlivet81

Där jag badar skulle han blivit utslängd och portad om han inte velat ta av sig kalsongerna under..

drömhus skrev 2008-07-31 11:28:03 följande:
    Ge dig, det finns äckligare saker att hacka på.
  • Clever LG

Återigen, om folk bara visste...*skakar på huvudet* Med min erfarenhet så är par kallingar inte ett av de största problemen vad gällande bad. Det största problemet är att folk är förbannat äckliga och bara för att andra städar, ja-då kan man bete sig hur som helst i hygienväg.

De som var städare på det stället jag arbetade var liiiite trötta på att skura sperma från bastudörren, rena poolerna var och varannan dag på grund av avföring och mens. DET är det ingen som ens reflekterar över då det simmas och badar i pooler. Folk faktiskt medvetet pissar för de inte orka gå upp ur vattnet.

Men bomullskalsoner, det är farligt det...

Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!