God morgon, häromdagen la jag ut hela vår mörkgröna höganässervis på blocket och tänkte "den vill nog ingen ha"... Döm om min förvåning när jag nu har närapå tio stycken intressenter. Först till kvarn var en kvinna från Östhammar som ska komma och hämta tallrikarna idag. Det ska bli intressant att se när/om hon kommer. Jag har några på kö för säkerhets skull.
Vad jag inte tänkte på när jag "blockade" servisen var att den utgått ur Höganäs sortiment. Hade jag tänkt på de kunde jag nog ha räknat ut att det skulle finnas ett intresse hos dem som vill komplettera sina serviser. Men det är alltid lätt att vara efterklok - nu slumpade jag bort den billigt (och syftet var ju att bli av med den!)
Jag funderade lite på tradera, men har aldrig "traderat" så det blev blocket. Barn05 jag vet att du "traderar" en massa. Skulle behöva en liten introduktion tror jag...
Har fått blodad sälj-tand och har mer saker att sälja.
06mamma: jag tycker också att det vore trevligt med en mamma-kväll - vi får väl försöka få till det innan jul?
Irmis: vad härligt att ha en solsemester att se fram emot. Förhoppningsvis reagerar A inte nåt på vaccinationerna.
Kråkan: vilken härlig helg ni verkar ha haft! Jag har funderat på att ge sambon nån stand-up eller föreställning av nåt slag i julklapp, börjar bli dags att kolla det snart...