Häagen Dazs glass!
Nån som vet var man kan hitta Häagen Dazs glass att köpa? Nån av dem stora kedjorna såsom: ICA, Coop, Hemköp m.m e? Eller nån annanstans?Har letat runt men inte hittat. Dem har ju så god glass! (bor i Göteborg)
Nån som vet var man kan hitta Häagen Dazs glass att köpa? Nån av dem stora kedjorna såsom: ICA, Coop, Hemköp m.m e? Eller nån annanstans?Har letat runt men inte hittat. Dem har ju så god glass! (bor i Göteborg)
ica har den här.........åååååååååå måste nog ha en butt till kvällen synd att den e så dyr
Har kommit ut en ny smak- strawberry cheesecake!!! Himmelskt gott, really * en smiley som dregglar*
Fast ej dietmat, tyvarr
ica kvantum har den, iaf i Norrköping
Baileys glasen är god i små mängder.
nu säger maken att den finns här på Ica Focus i GBG men dyr......jag som vill ha alla sorter helst.....i en frys som inte har nån plats kvar....
På pressbyrån finns den i mini förpackningar, fortfarnde tråkigt dyr, men så fruktansvärt GOD!
jupp en butt kostar väll runt 40kr å det är inte mycket i dom
har ni varit inne på deras hemsida? gud så många goda recept det fanns där, på glass, glassdrinkar m.m, *smiley som dregglar*... (lånar din smiley Lamilla )
hittade det här receptet:
Triple Berry Pleaser
1 cup orange juice
1 cup sparkling water
1/2 cup frozen strawberries
1/2 cup frozen blueberries
1 large frozen banana, cut into 1-inch slices*
1 cup Häagen-Dazs® Raspberry Sorbet
Preparation:
1. In blender container, combine all ingredients; blend at high speed until smooth. Serve immediately.
4 (1 cup) servings
TIP:
* To freeze bananas, peel and place in plastic bag; freeze. Cut into 1-inch slices when ready to use.
Låter det inte gott? såhär i sommarvärmen !
Nja, det var nog för många smakkombinationer för min smak, jag är ganska pepig
Men strawberry-cheesecake, Mmmmmmmmmmmmmmmm.........
Petig, ska det ju va
Jag betalar $5 for tva paket Hagendazs
I Sverige ar det rena ranet ju, omojligt att ga upp lika mycket i vikt pga av priserna