• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • TinaLi
    Pinkie skrev 2008-09-16 15:22:03 följande:
    WHAT!? Tradera funkar inte för mig!
    Dom uppdaterar sidan. Funkar nog imorrn igen. Men visst får man abstinens. Kommer på en massa jag vill kika där bara för det *s*
  • lillamye

funkar 30% på halens möbler?

älskar mina små prinsessor
  • yavanna
    lillamye skrev 2008-09-16 17:08:10 följande:
    funkar 30% på halens möbler?
    Nej tror inte det, tyvärr gäller koderna nästan aldrig möbler.
    Du kan alltid kolla dock genom att lägga ngt från möbler i varukorg samt lägga till rabattkoden. Du behöver ju inte genomföra köpet för det.
  • jordnöten

Köpte ett gäng fem myror kläder för några dagar sedan på LIndex. Alla lappar sitter kvar. Kan man lämna tillbaka dem och köpa om dem direkt med 25%kupongen tro? Eller har de rätt att neka omköp? Någon som provat göra så??

• Smultronhjärta
    jordnöten skrev 2008-09-16 19:00:46 följande:
    Köpte ett gäng fem myror kläder för några dagar sedan på LIndex. Alla lappar sitter kvar. Kan man lämna tillbaka dem och köpa om dem direkt med 25%kupongen tro? Eller har de rätt att neka omköp? Någon som provat göra så??
    Klart du kan köpa om dem! Neka tror jag inte att de skulle göra..möjligtvis sucka aningens högt
    **Max Lejon 070227**
  • Betty2

jordnöten: Jag såg en tjej som ville göra så på Coop Forum i går, när de hade sänkt sin bäst-i-test-vinteroverall med 150:-. De gick inte med på att hon köpte om den direkt, utan hon fick lämna tillbaka den (fick tillbaka pengarna) och fick sedan gå in i butiken och hämta en ny overall, och gå till kassan med den... Hoppas de inte är likadana på Lindex, det sparar ju dem en massa jobb att slippa lägga tillbaka plaggen om du köper dem igen direkt efter återköpet.

• Line80

haha va löjligt

Betty2 skrev 2008-09-16 20:21:03 följande:
    jordnöten: Jag såg en tjej som ville göra så på Coop Forum i går, när de hade sänkt sin bäst-i-test-vinteroverall med 150:-. De gick inte med på att hon köpte om den direkt, utan hon fick lämna tillbaka den (fick tillbaka pengarna) och fick sedan gå in i butiken och hämta en ny overall, och gå till kassan med den... Hoppas de inte är likadana på Lindex, det sparar ju dem en massa jobb att slippa lägga tillbaka plaggen om du köper dem igen direkt efter återköpet.
  • Bickmore

en fråga...är det någon som beställt en sån här?
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=2342842&prodid=1906594&parentid=0&color=1154222&NewView=true

en vinteroverall..står DK spring brown...skulle vilja veta att den inte går i nåt rosa. Svårt att se på bilden tycker jag.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!