• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • lillamye

kan man använd rabatt på möbler på halens el ellos?

älskar mina små prinsessor
  • charmmiss
    Lejån skrev 2008-09-17 08:53:11 följande:
    Nej Coop rabatterna hade inget att göra med hur mkt man handlar eller så, utan det var barnrabatter. Det var 100 kr på valfri barnsko om man handlar för 500 kr, 50 kr på valfri leksak, 50 kr på valfri barnbok, 50 kr på vinteroverall, 50 kr på nån barbiefilm och 25 kr på valfri barnmat eller blöjor. Så det blev ju en hel del bra att utnyttja! Tänkte först att jag kanske fått den för att vi fått en liten, men då borde ju du Fru I också fått...
    jag tror att de där coop rabatterna kan ha att göra med i vilken stad man bor i. Min mamma bor i Örebro och hon har fått lite erbjudande ibland, medan jag i gbg aldrig får sådana erbjudanden.
  • sunnanå

Liten fråga ang rabatterna på coop
    hur kom de i brevlådan med mersmak tidningen el annat sätt,tänkte att då kan man hålla utkik på hur brevet ska se ut

ang omköp för att få rabatterna,det är klart handlat mycket då gör det en hel del,men det var säkert inte meningen att de skulle komma isamband med fem myror.

Jag har också massa såna plagg ,alla me lapp på.Har inte bestämt mig vilka man ska behålla,men verkligen fina.

• AochJsMamma

Jag vill oxå ha rabattkupongen fr Lindex som ni pratat om, stör mig när de inte skickar till alla medlemmar! *grr* Köpte lite kläder igår till mig själv, eftersom jag inte kommer i mina gamla kläder ännu efter bebisen ankomst, vore ju kanon om jag kunde lämna tillbaka o köpa om med rabatt..! För alla har fått via post eller? Ingen som fått via mail som kan lägga ut??

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • solstrålen80

ja vill ha coop rabatter...bor i södra sthlm men får inga....

• Lejån

Cooprabatterna kom "löst", ser ut som ett långt smalt kuvert som man kan öppna. Äh, vilken fin förklaring det där blev då... *haha*

• solstrålen80

hur såg coop rabatterna ut? va de i någon tidning eller i ett kuvert eller hur va de dom kom??

• Anettan73

Läser oftas bara här inne.

Fick ett mail idag från www.pirajja.se

20% rabatt på allt i webshopen Ange rabattkoden: jubileum när ni kommer till ?kassan? och ska välja betalsätt. Rabatten dras auto­matiskt.

Ifall någon är sugen.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!