• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • TereseA
    annika lundberg skrev 2008-09-20 14:35:37 följande:
    Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250 kr på KICKS! HELT GRATIS!!!! www.gratismakeup.se/Register.asp
    hittar bara att man får 50 poäng gratis
    Akiim är mitt liv 071004
  • Hallontårta

Jag tycker det är dumt att fl-sajten kapar texten, så enkelt det hade varit annars! :>

Koocachoo skrev 2008-09-20 08:13:56 följande:
    Jasså Och jag som trodde jag hade kommit på en bra ide!Fick mitt paket från H&M igår!! Köpte en jacka för 50% när den koden var aktiv o sedan la jag till en annan (såg den i affären oxå o ville verkligen ha den med). Kul!!
  • ÖNadja
    Nirnaeth skrev 2008-09-20 14:35:26 följande:
    Det är ett brunt som ingår, jag beställde mitt vita för 50% och fick det bruna med på köpet.
    kan du beskriva det lite mer ingående..? =) kanske artikel nr, ord pris och liknande. Skriv en GB till mej, annars räknas det väl som reklam... (!)
  • TinaLi

Har Babyproffsen nånsin rabattkuponger och så, eller kör dom bara med sitt erbjudande-blad!!??

• emblasolen

Nu handlade jag Kavat kängor från Ellos för 50 % rabatt. Jösses, kanoners alltså. Tack för tipset flickor! NÖJD!

4 underbara pojkar !
  • Känslan
    emblasolen skrev 2008-09-20 22:10:49 följande:
    Nu handlade jag Kavat kängor från Ellos för 50 % rabatt. Jösses, kanoners alltså. Tack för tipset flickor! NÖJD!
    Jag har också köpt dem,fick hem dem i går!Kanonnöjd =)
  • prinzessa

varför inte lägga dom långa länkarna som tillägg i ts istället så blir det inte så jobbigt att skriva in en ny kod?

• Snorky
    prinzessa skrev 2008-09-20 23:01:17 följande:
    varför inte lägga dom långa länkarna som tillägg i ts istället så blir det inte så jobbigt att skriva in en ny kod?
    bara för att det kommer nya emellanåt och vissa är tidsbegränsade och då blir det bara sånt tjaffs om att saker o ting inte funkar. Det är INTE jobbigt att klicka upp en länk och trycka ctrl + c samt ctrl + v. Samt att det finns rekomendationer om att lägga listan i word ist och spara och använda flera gånger om man är lat Då behöver man inte göra det lika ofta!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Constelacion

ngn som har/ska köpa liberoblöjor och inte spar kvitton till regnstället så får ni gärna inboxa mig. (försöker få ihop till regnstället men vet att jag kommer få ihop 5kvitton, svårt med tio eftersom kampanjen går ut i november..)

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!