• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • skytten06
    fat2fit skrev 2008-09-20 23:31:30 följande:
    50% rabattkod till Jotex kan hämtas här : - www.deals.se/deal_1370110422.htm. Erbjudandet gäller 50% rabatt på en valfri vara vid beställning för minst 200,-
    Tack! har vart inne och handlat en hel del nytt nu. Blev 149kr billigare :)
  • TereseA

japp..har jahg med varit inne på Jotex och handlat gardiner til köket och vardagsrummet..vid löning tänkte jag handla julgardiner..

Akiim är mitt liv 071004
  • skytten06
    TereseA skrev 2008-09-21 07:37:37 följande:
    japp..har jahg med varit inne på Jotex och handlat gardiner til köket och vardagsrummet..vid löning tänkte jag handla julgardiner..
    Fast jag märkte på min beställning att julgardinerna inte kommer skickas förrens den 25 oktober, allt annat jag beställde kommer skickas som vanligt men måste vänta på julgardninerna. Jag som tänkte sätta upp ett par tidigare.
  • TereseA
    skytten06 skrev 2008-09-21 07:46:35 följande:
    Fast jag märkte på min beställning att julgardinerna inte kommer skickas förrens den 25 oktober, allt annat jag beställde kommer skickas som vanligt men måste vänta på julgardninerna. Jag som tänkte sätta upp ett par tidigare.
    ska du hänga upp tidigare..jag väntar till 1 advent.....jag såg det med leveranstiden..ska köpa dem 4 panelgardinerna för 159kr..supersnygga o billiga..
    Akiim är mitt liv 071004
  • sarismaris

Nån här som vet hur Kavat är i storlekarna jämfört med Skopunkten?? Min tjej har ganska nyss börjat med storlek 25 i skor från Skopunkten. Ska man ta 25 på vinterskor från Kavat, eller ska man dra till med 26....?? Blev ju lite sugen nu när det tydligen gick å få halva priset från Ellos Glad

Towa 051125 & Ella 080413
  • Pochahontas

Jag fick gå upp i storlek när jag just provade Kavat på lillan. Dom var minst en storlek mindre i storlek än skorna från Skopunkten som jag har.

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • Wilmis07
    sarismaris skrev 2008-09-21 07:49:14 följande:
    Nån här som vet hur Kavat är i storlekarna jämfört med Skopunkten?? Min tjej har ganska nyss börjat med storlek 25 i skor från Skopunkten. Ska man ta 25 på vinterskor från Kavat, eller ska man dra till med 26....?? Blev ju lite sugen nu när det tydligen gick å få halva priset från Ellos
    Mät din dotters fötter,Kavat har väl angett innermått i sina skor.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • skytten06
    TereseA skrev 2008-09-21 07:48:27 följande:
    ska du hänga upp tidigare..jag väntar till 1 advent.....jag såg det med leveranstiden..ska köpa dem 4 panelgardinerna för 159kr..supersnygga o billiga..
    Hihi japp det ska jag. Köpte de där svarta med silver stjärnfall eller vad de nu heter. Tycker att det är så snygga och kommer få sitta uppe mer än bara vid jul :)
    ¨Vad jag längtar tills de kommer hem, även de andra som jag köpte
  • sarismaris
    Labrador älskare: Smart där! Det kan jag såklart göra! Glad
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!