• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Puppie76

Får heller inte upp storlekarna på kavatskorna... finns tydligen inga 25 or kvar... är det ngn som vet om de fyller på ofta?

• Constelacion

i butikerna dä'r du köper blöjor, ica etc.

Hallontårta skrev 2008-09-21 10:17:14 följande:
    Känns som att jag missat något, vad hittar man detta erbjudande?
  • Wilmis07
    TereseA skrev 2008-09-21 19:12:27 följande:
    nä..det är det inte..ska googla lite..kanske hittar fina på nätet
    Jag skickade efter fina julklappspappar på panduro förra veckan,dom har rea där nu.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • TereseA
    Wilmis07 skrev 2008-09-21 21:10:48 följande:
    Jag skickade efter fina julklappspappar på panduro förra veckan,dom har rea där nu.
    ok ska kika på det nu
    Akiim är mitt liv 071004
  • J esssica

Kan man inte köpa märkesskor typ Puma för rabatten på ellos? Nån som provat? Kavatskor ska ju fuinka och de borde väl oxå räknas till märkes.

• kristinah

ÅH!!!!!!
     Tack för denna tråde - två par kavat-kängor på väg hit för ½ priset!

en storlek för stora tror jag men det borde ju gå att byta i en vanlig skoaffär när de är helt nya...och om inte får man väl försöka byta dem på nätet nånstans

• J esssica
    kristinah skrev 2008-09-22 13:00:17 följande:
    ÅH!!!!!! Tack för denna tråde - två par kavat-kängor på väg hit för ½ priset!en storlek för stora tror jag men det borde ju gå att byta i en vanlig skoaffär när de är helt nya...och om inte får man väl försöka byta dem på nätet nånstans
    hur fick du 2? visst var det väl bara 1par för halva priset?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!