• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Koocachoo
    Hallontårta skrev 2008-09-19 21:21:42 följande:
    Nej, de långa länkarna kapas, det som kopieras är ju det som man kan se här i listan i så fall. Fl är dumt. :>
    Jasså Och jag som trodde jag hade kommit på en bra ide!

Fick mitt paket från H&M igår!! Köpte en jacka för 50% när den koden var aktiv o sedan la jag till en annan (såg den i affären oxå o ville verkligen ha den med). Kul!!
  • små knattarna
    Svar på #1394
    Jag använde 50% på ett par kavatkängor för 600:- fick dom för 300:- Jättebra! hämtade ut dom igår!
    Emmmi skrev 2008-09-19 15:24:43 följande:
    kan man använda rabatten på märkes skorna?
  • Flamma

Att Ellos har kavat, det var som rackarn Man kanske skulle kolla över det där, för Kavat, det blir det till sonen i år igen. Bättre vinterstövlar får man leta efter

• ZAFT

Hej hej!
    Vilken bra tråd
    Någon som vet om överkastet (man får från ellos när man beställer) är fint?  

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Nirnaeth
    ZAFT skrev 2008-09-20 10:26:58 följande:
    Hej hej!Vilken bra tråd Någon som vet om överkastet (man får från ellos när man beställer) är fint?  
    Jag tyckte det var fint, dock gav jag bort det etftersom jag ville ha det vita jag beställde samtidigt. Men jag hade absolut använt det själv om jag inte vore besatt av vitt just nu
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • ZAFT
    Nirnaeth skrev 2008-09-20 10:29:43 följande:
    Jag tyckte det var fint, dock gav jag bort det etftersom jag ville ha det vita jag beställde samtidigt. Men jag hade absolut använt det själv om jag inte vore besatt av vitt just nu
    Oki va bra är oxå lite besatt av vitt just nu men ett extra överkast kan ju alltid va bra att ha när besattheten lagt sig
    Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • puh fantast

Har nu fått klarhet i varför jag aldrig får nåt från Åhlens. Efter att kontaktat kundtjänst eftersom jag inte kunde anmäla mig till deras barnklubb, så klarnade allt. Mitt kort ligger fortfarande kvar som extrakort till mammas, skaffa det när jag bodde hemma. Men jag har ändrat det, men tydligen så registrerades inte det. Så nu ska jag tigga till mig av mammas återbäring

• ÖNadja
    Nirnaeth skrev 2008-09-20 10:29:43 följande:
    Vet du vilket överkast det är som ingår? kan man beställa det vita till reducerat pris?
  • Nirnaeth
    ÖNadja skrev 2008-09-20 12:47:51 följande:
    Vet du vilket överkast det är som ingår? kan man beställa det vita till reducerat pris?
    Det är ett brunt som ingår, jag beställde mitt vita för 50% och fick det bruna med på köpet.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!