• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Den ligger i rabattlistan.

paddanpuff skrev 2008-10-02 01:03:57 följande:
    HM kod!! 8119 ger 50% rabatt i strl 50-86.
  • beo
    Svar på #1797
    sarismaris skrev 2008-10-01 16:54:33 följande:
    Svar på #1796
    Va konstigt! Jag har använt den rabatten två gånger utan problem..
    Nu vet jag nog varför det inte funkar för mig, försöker beställa en overall i stl.86, det räknas nog inte som baby för att det inte ligger i baby kategorin. Det va ju trist, står ju upp till stl.86.
  • sorba

Nån som kan o vill lägga in denna?

25 % på hela beställningen på ExtraFilm. Erbjudandekod: 25rabatt03

Gäller tom den 26/10-08

• Hallontårta

Done. Tack!

sorba skrev 2008-10-02 10:36:54 följande:
    Nån som kan o vill lägga in denna?25 % på hela beställningen på ExtraFilm. Erbjudandekod: 25rabatt03Gäller tom den 26/10-08
  • sarismaris
    Svar på #1807
    beo skrev 2008-10-02 07:44:54 följande:
    Svar på #1797 Nu vet jag nog varför det inte funkar för mig, försöker beställa en overall i stl.86, det räknas nog inte som baby för att det inte ligger i baby kategorin. Det va ju trist, står ju upp till stl.86.
    Aha, okej. Ja, det gäller ju bara plagg på babysidorna.. Typiskt då!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Inexsana

Jag kan tipsa om att hm.com har en liten bugg i sitt system.

Jag beställde för några månader sen, och fick delad leverans, så nästan leverans var fraktfri.
    Det var alltså inte jag som valt att göra så utan hm som delade leveransen åt mig.

sen var jag och handlade lite till innan nästa leverans gick iväg, och det fortsatte vara fraktfritt, så nu har jag handlat fraktfritt i flera månader, så länge den fraktfria leveransen ligger kvar.

Även fast de varor som låg på ursprungsordern är skickade sen länge sen, så länge jag lägger till varor då ligger kvar en order som inte är skickad så är det frakfritt.

• Line80

nån som fått mejl från hm och vill berätta vad som står.. jag såg att det skulle vara rabatter men kunde inte öppna mejlet.

• Beiban

Visst får man byta Lindex kläder man köpt på nätet, i butiken?
    Har hittat en klänning jag vill löpa, men det är slut på storleken, kan jag köpa en annan storlek, och byta till rätt i butiken? Man vill ju ha rabatt

• solstrålen80

ja de får du

Beiban skrev 2008-10-02 13:21:05 följande:
    Visst får man byta Lindex kläder man köpt på nätet, i butiken? Har hittat en klänning jag vill löpa, men det är slut på storleken, kan jag köpa en annan storlek, och byta till rätt i butiken? Man vill ju ha rabatt
  • solstrålen80

när fick du de?
    har inte fått något

Line80 skrev 2008-10-02 13:06:34 följande:
    nån som fått mejl från hm och vill berätta vad som står.. jag såg att det skulle vara rabatter men kunde inte öppna mejlet.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!