• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • pelagonia
    Liam o Lova skrev 2008-09-30 11:57:56 följande:
    Hej alla Glada!Jag har precis talat med Lindex kundtjänst och dom har nu gett mig en ny 25% på hella köpet som kommer att gälla hela denna vecka pga att det var "problem" med den förra.(Detta gäller beställning från internet)Koden du ska uppge för att få 25% på hela din beställning är:M09001Alltså: Martin-nolla-nia- nolla-nolla-etta.//Emma.
    Funkar inte..måste man beställa för minst 200 kr ?
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • CharmingGirl
    Moonis skrev 2008-10-01 13:44:11 följande:
    Kanske bara är jag som inte vet, men var är det lagerrensning?
    Låter intressant!
  • solstrålen80

att dom säljer ut de dom har på lager...sak få in nytt...

säljer ut gammla sakerna för att få plats me nyheterna

CharmingGirl skrev 2008-10-01 14:12:37 följande:
    Kanske bara är jag som inte vet, men var är det lagerrensning? Låter intressant!
  • solstrålen80

affären ligger i hanninge men du kan ju beställa via nätet...

Trolletmilla skrev 2008-10-01 14:15:23 följande:
    Jag testade att klicka på bilden så kom jag till en säljsida, funderade oxå på vart det var.
  • CasaMia
    Sweetie82 skrev 2008-10-01 12:19:01 följande:
    Vi tog det erbjudandet och det kom inga extra kostnader. Helt problemfritt, så testa Men kom ihåg att säga upp det i god tid om ni inte vill fortsätta sen när ni utnyttjat erbjudandet!
    Ska man lägga det i listan med koden jag fick, eller kanske här?

Äh, jag lägger in den här så nån annan får bestämma:

Lovefilm.

Obegränsat med valfria hyrfilmer under 1 månad helt kostnadsfritt.

www.lovefilm.se
    presentkortskod VIF810
    (Viktor-Ivar-Fredrik-åtta-ett-noll)

Erbjudandet måste påbörjas senast 14 november 2008

Om man sen vill fortsätta mer än en månad kostar det 199:-/mån om man inte säger till att man bara vill ha provmånaden gratis.
    ♥ (¯`°?.¸ ღ Min Sanna kärlek ღ ¸.?°´¯) ♥
  • sarismaris
    Svar på #1784
    beo skrev 2008-10-01 12:52:46 följande:
    Någon här som använt hm 50% rabatt på baby? Jag får bara upp att varuvärdet är för lågt?
    Jag har använt den rabatten. Har för mej att sammanladga värdet på hela ordern måste bli minst 190 kr efter avdragen rabatt!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Fru Indosaurie
    CasaMia skrev 2008-10-01 15:33:43 följande:
    Ska man lägga det i listan med koden jag fick, eller kanske här? Äh, jag lägger in den här så nån annan får bestämma:Lovefilm.Obegränsat med valfria hyrfilmer under 1 månad helt kostnadsfritt.www.lovefilm.sepresentkortskod VIF810(Viktor-Ivar-Fredrik-åtta-ett-noll)Erbjudandet måste påbörjas senast 14 november 2008Om man sen vill fortsätta mer än en månad kostar det 199:-/mån om man inte säger till att man bara vill ha provmånaden gratis.
    jag kommer bara till 4 filmer gratis Fundersam
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Nirnaeth
    Hallontårta skrev 2008-10-01 13:18:14 följande:
    Jag har lagt till en kod på H&M i listan.
    Den har ju gått ut? Står att den gäller till och med 11/9. Provade lägga den i en order på HM, men det står att giltighetstiden har gått ut.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!