• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Smultronhjärta
    sarismaris skrev 2008-09-30 12:11:41 följande:
    Ville bara tala om att det visst går att få t3b2 på Lindex webbshop. Beställde häromdan och jag fick både t3b2 och 25 % på allt!
    Vad bra att de har fixat till det nu
    **Max Lejon 070227**
  • Blindness
    Liam o Lova skrev 2008-09-30 11:57:56 följande:
    Hej alla Glada!Jag har precis talat med Lindex kundtjänst och dom har nu gett mig en ny 25% på hella köpet som kommer att gälla hela denna vecka pga att det var "problem" med den förra.(Detta gäller beställning från internet)Koden du ska uppge för att få 25% på hela din beställning är:M09001Alltså: Martin-nolla-nia- nolla-nolla-etta.//Emma.
    Jag har uppdaterat listan nu och fixat kappahl-länken.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Agnes och Ville

Vilka stövlar är det du har köpt? Beställde ett par igår och jag hoppas att de kommer hålla!

HelenS skrev 2008-09-29 22:20:50 följande:
    Någon som har reklamerat till ellos? mina stövlar som jag köpte mrf 50% har sprukit i sömmen efter 3 dagars användning...Jobbigt att skicka tillbaka och hålla på... och telefon sa hon att reklamationsgruppen skulle kolla på det. Sedan kunde jag ev få ersättning.
  • Geshia
    sarismaris skrev 2008-09-30 12:11:41 följande:
    Ville bara tala om att det visst går att få t3b2 på Lindex webbshop. Beställde häromdan och jag fick både t3b2 och 25 % på allt!
    nice.. när jag skrev in det försvann koden för ett par gratis 2-pack strumpor.. hmmm
    geshia.bilddagboken.se ♥ Robin -99 & Liam -07 ♥ geshias.blogspot.com
  • Mandarin

Jag la in en ny rabatt den hamnade dock lite fel. Sorry

• CharmingGirl
    Mandarin skrev 2008-09-30 15:24:05 följande:
    Jag la in en ny rabatt den hamnade dock lite fel. Sorry
    Nu vill inte jag verka dum eller jobbig eller så, men vilken rabatt la du in?
  • passau

Ingen som har någon rabatt på Stena Line? vet att det skall finnas i idrottsrabbaten häftet,men inte hur den är utformad...
    Skulle sitta fint ;)

• HelenS

Ett par bruna som kostade 1095:- med spänne och snörning bak.

Agnes och Ville skrev 2008-09-30 13:25:31 följande:
    Vilka stövlar är det du har köpt? Beställde ett par igår och jag hoppas att de kommer hålla!
  • sarismaris
    Svar på #1769
    Geshia skrev 2008-09-30 14:48:15 följande:
    nice.. när jag skrev in det försvann koden för ett par gratis 2-pack strumpor.. hmmm
    Va konstigt det där systemet verkar! För mej funkade både t3b2, 25 % och gratis babystrumpor! Däremot så funkade det inte att få 50 kr-rabatten också.. Å inte 30 % på ett babyplagg, men den har jag ju använt en gång förut.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Lokatt

finns 100kr rabatt på byxor kvar i butik? nån som vet?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!