• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • CharmingGirl

Med vilken ny rabatt är listan uppdaterad med nu då??

Är ju bra om man skriver här också, så man vet och slipper jämföra med listan över då den är rätt lång...

• lugnåsbo
    CharmingGirl skrev 2008-09-30 10:03:22 följande:
    Med vilken ny rabatt är listan uppdaterad med nu då??Är ju bra om man skriver här också, så man vet och slipper jämföra med listan över då den är rätt lång...
    tror nog bara att dom som gått ut är borttagna..

(psssst... långa kappahllänken funkar inte..)
  • CharmingGirl
    lugnåsbo skrev 2008-09-30 10:07:05 följande:
    tror nog bara att dom som gått ut är borttagna..(psssst... långa kappahllänken funkar inte..)
    Aha!
  • CharmingGirl
    tror nog bara att dom som gått ut är borttagna..(psssst... långa kappahllänken funkar inte..)
    Aha!
  • yavanna

Uppdaterad med en HM 10% och två ellos koder. Plus några borttagna.

• yavanna
    Ha ha, hade ju glömt å kopiera in dom separat! Det här med å leva som man lär verkar inte va nåt för mig
  • mami too

Hej alla Glada!

Jag har precis talat med Lindex kundtjänst och dom har nu gett mig en ny 25% på hella köpet som kommer att gälla hela denna vecka pga att det var "problem" med den förra.

(Detta gäller beställning från internet)

Koden du ska uppge för att få 25% på hela din beställning är:

M09001
    Alltså: Martin-nolla-nia- nolla-nolla-etta.

//Emma.

• sarismaris

Ville bara tala om att det visst går att få t3b2 på Lindex webbshop. Beställde häromdan och jag fick både t3b2 och 25 % på allt!

Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!