Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Jag mailade dem kvart i nio, fick svar tjugo över två.
    Nu är den skickad! :)

Känslan skrev 2008-10-25 21:05:15 följande:
    När fick du svar på mailen?
  • Hallontårta

Var inte det bredbandsbolaget? De gjorde reklam om det förut iaf.

lyckligmamma skrev 2008-10-26 08:38:12 följande:
    Ma kan fåen digitalkamera om man binder upp sig på nåt internet bolag. Vet nån vad jag menar????
  • Hallontårta

Var allt slut eller vad?

Xgirl83 skrev 2008-10-26 08:33:28 följande:
    Jag beställde från Babyroom i måndags och i natt hade jag fått ett kort automatiskt mail att hela min order har blivit annullerad. Vilket oseriöst företag.
  • Hallontårta

Ok. BBB har haft ett sådant erbjudande också.

lyckligmamma skrev 2008-10-26 09:23:07 följande:
    såg nu att dte var telia
  • Hallontårta

Nä, fasen så trist! Är sakerna ni beställt slutsålda på nätet? (alltså har ni tittat efter?) De hade nog inte räknat med denna rusningen som det blev. :>

• Hallontårta

Fått svar på mailet?

Chatham skrev 2008-10-26 11:48:44 följande:
    Svar på #2480Det står ju att de har uppdaterat saldo nu så då skall ju bara lagervaror finnas kvar tar man för givet. Mina artiklar ligger kvar i de storlekarna som jag beställt!Det där med minsta ordervärde har de ju hittat på så här i efterhand eftersom det inte finns med i köpvillkoren. Dålig stil!! De får ju räkna med anstormning när de lägger ut 50% rea på sin hemsida!!
    50% på hela sortimentet lär de nog aldrig göra om igen.
  • Hallontårta

Ser man hur våra ordernummer kom här i tråden blev det ju ca 100 beställingar på bara några timmar.

Lokatt skrev 2008-10-26 19:57:47 följande:
    oj då! gissar att dom inte kommer göra om en liknande rea! De verkar inte ha datasystem eller personal nog för det Synd, för det verkar ju som dom verkligen försökte där i början. De måste ha blivit nerbombade med beställningar!
  • Hallontårta

Hur fasen lägger man till vilken stl man ska ha? På rea-kläderna kan man inte det alla gånger. T.ex. tofflorna...??

Moonis skrev 2008-10-27 11:34:07 följande:
    Tack för det tipset, blev två julklappar till
  • Hallontårta

Hmm jag såg nu att man kunde gå via listan till vänster. Men det fanns bara små storlekar eller typ 6-8 år. :>

Moonis skrev 2008-10-27 15:00:08 följande:
    Märkte det oxå men tror dom grejerna är slut då tyvärr.
  • Hallontårta

För mig fungerar den inte heller, jag har inte använt den ännu. Men det var inte igår den gick ut?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!