• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Constelacion

ngn som har länken till 5kr kupong till sempers barnmat kvar?

• Trolletmilla
    ÖNadja skrev 2008-10-09 09:28:51 följande:
    ÖNSKEFOTO: beställ före 5/11 och köp fotokalendrar till halva priset 99 kr/st (ord 198kr) kod: 64WWGSSwww.onskefoto.se
    ÅÅÅ typiskt jag som redan gjort 3 stycken för 169 kr styck...............Fick dom i förra veckan.Attans också!!!!
  • babyblue68

är det nån här som beställt från postfoto.se?? blir det bra kvalitet?

Våran ängel är här 6/3
  • Liten familj
    babyblue68 skrev 2008-10-09 11:54:35 följande:
    är det nån här som beställt från postfoto.se blir det bra kvalitet?
    Dålig kvalité om du frågar mig... Konstig färg på bilderna. På en av bilderna jag fick, så låg min son i sängen med röda påslakan. Då hade hans hårfärg också blivit röd helt plötsligt! =S
  • ÖNadja
    Trolletmilla skrev 2008-10-09 10:38:08 följande:
    ÅÅÅ typiskt jag som redan gjort 3 stycken för 169 kr styck...............Fick dom i förra veckan.Attans också!!!!
    De va ju lite typiskt! =) nästa år får du ha lite is i magen å vänta ut nåt erbjudande.. =)
    Jag beställde från extrafilm 2 för 199 kr, de va heller inget tokigt erbjudande! =)
  • Trolletmilla
    ÖNadja skrev 2008-10-09 12:12:12 följande:
    De va ju lite typiskt! =) nästa år får du ha lite is i magen å vänta ut nåt erbjudande.. =)Jag beställde från extrafilm 2 för 199 kr, de va heller inget tokigt erbjudande! =)
    Ja jag får väl det, men farmor fyller år 16 okt så vi ville ha en klar tills dess. Får komma ihåg att vänta lite till nästa år då och hoppas det kommer nåt bra erbjudande då oxå. Får hålla koll i den här superbraiga tråden.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!