• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Snorky
    jajane skrev 2008-10-09 15:31:31 följande:
    Lindex!Kan jag kombinera rabatterna eller är det en rabatt/köp som gäller?Kan jag nyttja samma rabatt vid flera köptillfällen eller bara en gång?
    det är lite olika... man får prova sig fram...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • ma ma

Du måste själv välja och lägga till sockorna, som sedan blir gratis när du kommer till kassan.

oxytocin skrev 2008-10-09 13:39:39 följande:
    Den här verkar inte fungera för mig: 2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg. Kod: B31002. Lindex alltså.
  • Constelacion

tackar! hade inte ens sett den!

lugnåsbo skrev 2008-10-09 07:26:28 följande:
    gå in i rabbatkodstråden som ligger i TS
  • små knattarna

Är det ingen som har nån kod till cellbes?
    Hittade vinterkläder där....

• lyckligmamma

Gud vad snåla hm är på rabatter! Man får 10 % där, när andra ger 25-30%!!!! dåligt

• Hallontårta

Jag gick ur H&M club i veckan. Handlar man inte tillräckligt får man ju betala 60:-, också dåligt!

lyckligmamma skrev 2008-10-10 07:39:24 följande:
    Gud vad snåla hm är på rabatter! Man får 10 % där, när andra ger 25-30%!!!! dåligt
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-10-10 07:57:03 följande:
    Jag gick ur H&M club i veckan. Handlar man inte tillräckligt får man ju betala 60:-, också dåligt!
    Ja, så är det på åhlens med! Är det inte så på lindex med???
  • AochJsMamma

Ni som gått med i Åhlens barnklubb, hur lång tid tog det innan ni fivk hem 20% kupongen? Gäller den även på deras sortiment av Katvig, Esprit etc eller bara på Åhlens egna barnkläder?

Borde det inte vara dags för Kappahls 50:- kupong snart, eller är det i januari/feb tro...mins inte när det brukar vara..Fundersam

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2008-10-10 08:26:50 följande:
    Ni som gått med i Åhlens barnklubb, hur lång tid tog det innan ni fivk hem 20% kupongen? Gäller den även på deras sortiment av Katvig, Esprit etc eller bara på Åhlens egna barnkläder? Borde det inte vara dags för Kappahls 50:- kupong snart, eller är det i januari/feb tro...mins inte när det brukar vara..
    jag fick min kupong igår, beställde för kanske 2-3veckor sen. kommer inte riktigt ihåg.
    Den gäller ej på externa märken, bara på deras egna sortiment.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!