• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • lyckligmamma
    charmmiss skrev 2008-10-10 08:30:05 följande:
    jag fick min kupong igår, beställde för kanske 2-3veckor sen. kommer inte riktigt ihåg.Den gäller ej på externa märken, bara på deras egna sortiment.
    vad dåligt!!!!
  • Hallontårta

Nej, det tror jag inte i alla fall.

lyckligmamma skrev 2008-10-10 08:25:54 följande:
    Ja, så är det på åhlens med! Är det inte så på lindex med???
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2008-10-10 08:30:05 följande:
    jag fick min kupong igår, beställde för kanske 2-3veckor sen. kommer inte riktigt ihåg.Den gäller ej på externa märken, bara på deras egna sortiment.
    ok, då kommer min kanske nästa vecka då...trist att det inte var externa märken, det är ju dem jag vill köpa av... Jaja, bättre än inget!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • puh fantast

Kan tänka mig att det inte gäller externa märken eftersom inte alla Åhlens har det.
    Lindex tar inte betalt för sitt medlemsskap, men åhlens och H&M gör det. Märkligt, eftersom Lindex har mycket bättre rabatter och erbjudanden är både H&M och Åhlens.
    Jag har oxå gått ur H&M club, tycker inte det är värt 60kr för de stackars 10% kupongerna man får ett par gånger per år.

• babyblue68
    Liten familj skrev 2008-10-09 12:09:22 följande:
    Dålig kvalité om du frågar mig... Konstig färg på bilderna. På en av bilderna jag fick, så låg min son i sängen med röda påslakan. Då hade hans hårfärg också blivit röd helt plötsligt! =S
    okej då kanske man ska skippa det då, och fortsätta med experts kort istället.
    Våran ängel är här 6/3
  • Jenna82

För mig så märks inte hm avgiften av...har detta år t.ex handlat för 7000kr!! Så jag får bara en massa såna där bonuscheckar på 50 och 100kr..men de e ju personliga o fins ingen kod på de. Annars hade det ju vart perfekt o lagt upp här.

• uppdragmamma
    Jenna82 skrev 2008-10-10 12:28:00 följande:
    För mig så märks inte hm avgiften av...har detta år t.ex handlat för 7000kr!! Så jag får bara en massa såna där bonuscheckar på 50 och 100kr..men de e ju personliga o fins ingen kod på de. Annars hade det ju vart perfekt o lagt upp här.
    Precis det beror ju på vart man handlar, men dom där chekarna är alltid välkommna
    Fick 150 kr i chekar sist och de blidde ett par snickisar till lillen *hi*hi*
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨ ¨*:?. ♥ Mamma till Sebastian 071202 & Lillis BF 1/4 2009 ♥ .?:*¨¨*:?.&
  • babyblue68
    Hallontårta skrev 2008-10-10 07:57:03 följande:
    Jag gick ur H&M club i veckan. Handlar man inte tillräckligt får man ju betala 60:-, också dåligt!
    ja det är ju ganska kasst. Jag tror man ska handla för typ minst 2000kr på H&M så får man medlemsavgiften betald.. men Lindex har ju dels bättre sortiment på kläder, och mer att välja mellan tycker jag, så där handlar vi friskt. Brorsan jobbar på H&M så han får man alltid presentkort av på H&M i julklapp fast jag sagt att vi inte handlar där..för vissa går det in fortare än andra
    Åhléns har ju samma sak. Och så fort dom frågar efter medlemskortet så brukar jag säga: ni är så dyra på vissa produkter, dessutom så ska man handla så mycket för att slippa betala medlemsavgiften..så nej vi har inget kort!

Men Lindex..har dom verkligen så?? jag har inte hört nåt sånt
    Våran ängel är här 6/3
  • Hallontårta

babyblue: Åhléns har jag kort hos, där brukar jag köpa böcker, inredningsprylar och annat. Nästan aldrig kläder dock! H&M handlar jag kläder till mig själv hos, men nu blir det nästan aldrig några för pengarna går till lillfisen. Lindex tror jag inte har någon avgift.

Till er som uppdaterar rabattlistan (och där länkarna inte fungerar efteråt) LÄS VAD SOM STÅR I TS!!!

• mira

jag trodde summan man skulle handla på H&M skulle vara ett problem men nä jag handlar så mkt på katalogen så det är inga problem.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!