• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • CrystalHeart

Har heller inte fått något mail än, men jag beställde ju ochså typ regnställ, så risken är väl att man blir utan ändå nu då *snyft*

Snart arbetslös...igen...
  • New mum

hallå..ni som har handlat på babyroom...är det det priset som står eller drar dem av 50% i kassan? Hänger ej med på det....

• jojoa75
    New mum skrev 2008-10-21 09:51:32 följande:
    hallå..ni som har handlat på babyroom...är det det priset som står eller drar dem av 50% i kassan? Hänger ej med på det....
    de fick så många ordrar igår att de slutat med rean tillfälligt. Man skulle skriva in en kod för att få 50 % men den funkar alltså inte nu
  • junibarn76

Åh vad trist! Hoppas hoppas inte att jag också får ett sånt mail Jag vill verkligen ha det jag beställde...

• gambia90

www.brandos.se

Hej! Den här veckan får du som är kund hos oss 10% rabatt på hela sortimentet. Använd rabattkoden nedan, fyll i fältet rabattkod i kundvagnen innan du genomför ditt köp, så dras rabatten av. Koden är giltig tom söndag den 26 oktober. Vi bjuder på frakten som vanligt.

Rabattkod: XHT33

• Tvillingmamma2007
    Pappatilltwins skrev 2008-10-20 22:31:10 följande:
    Hyggligt.Dotter på 91cm har overall i str 100.Dottern på 117cm har storlek 120
    Tack!
  • TereseA
    gambia90 skrev 2008-10-21 12:18:45 följande:
    www.brandos.seHej! Den här veckan får du som är kund hos oss 10% rabatt på hela sortimentet. Använd rabattkoden nedan, fyll i fältet rabattkod i kundvagnen innan du genomför ditt köp, så dras rabatten av. Koden är giltig tom söndag den 26 oktober. Vi bjuder på frakten som vanligt.Rabattkod: XHT33
    så j-la irriterande..köpte skor där i söndags..frågade här om någon hade kod dit..
    10% är ju inte direkt så mycket..men..men..<
    Akiim är mitt liv 071004
  • Tjejligans mamma
    Booble skrev 2008-10-20 22:52:26 följande:
    Åhh vad trist!!! Inget av de jag beställde finns ju säkert då.... värdelöst att inte alla butiker har lagersaldo som uppdateras direkt, vi slipper bli dunderbesvikna och de slipper en massa extra jobb i form av att behöva skicka ut mail till de flesta att varorna inte finns längre. Vilken storlek o färg hade du i regn o vintervantarna??
    BRUN/ROSA i stl 100 + regn o vintervantar rosa o svart fr Didrikson i stl upp till 2 år.
    Känner mig så suuur!!!
    Tycker  d känns så oseriöst då d inte kan hantera detta.... 
    Vad hade du för färg+ stl?
  • Kaniin

Tänkte beställa den fleecefodrade overallen på Ellos, men den skulle levereras 10 jan?!

Lycklig mamma till Elisia
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!