• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • ÖNadja

Va precis in på Babyroom och såg att dom håller på att uppdatera lagerstatusen.

Är det 50 % även på dom röda priserna?

herregud, ja verkar ju ha missat världens julklappsställe! =)

• Känslan
    Hallontårta skrev 2008-10-21 19:44:16 följande:
    Åh! När gjorde du din beställning? Jag vill också ha mina!! :DBanangrejen ville jag också ha men den var slut! (stod det på sidan)Fru Indosaurie skrev 2008-10-21 19:38:59 följande:
    Banangrejen finns på rea på Babyland,ett tips!
  • babyblue68

behöver hjälp!
    Sitter på lindex hemsida och ska beställa kläder. 
    Tar de kläder jag vill ha och använder rabatt-koderna flitigt. Jag får fram summan. Trycker på fortsätt och då måste jag knappa in mitt användarnamn osv. då jag sen loggas in då ändras summan till högre och utav 6 rabatter (tag 3 betala för 2 inräknad) så finns där bara 2 rabatter kvar. Nån som har råkat ut för detta? är det så att det inte ska vara möjligt att använda sig utav i stort sett alla rabatter på en och samma gång?

Våran ängel är här 6/3
  • lyckligmamma

Fru Indosaurie skrev 2008-10-21 19:38:59 följande:

jag fick också mina saker från babyroom idag! fast dom visste nog knappt själva att dom hade skickat den för några saker var slut så jag skulle fundera på om jag ville avbeställa ordern, jag fick mail ifrån dom senast idag och senare på eftermiddagen hämtade jag ut paketet..beställde bara prylar:texaspecan.blogg.se/
    nu går det inte beställa där mera med den koden, de är för mpnga som beställer
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #2332
    Du har förmodligen redan använt de rabatter som tas bort!
  • lyckligmamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-10-22 08:02:44 följande:
    Svar på #2332Du har förmodligen redan använt de rabatter som tas bort!
    nej
  • lyckligmamma

Då vi fått så otroligt mycket beställningar går det inte all lägga en order förnärvarande. Rabattkod babyroom stängs av tillfälligt!

står det... otur

• Jenna82
    babyblue68 skrev 2008-10-21 23:17:09 följande:
    behöver hjälp!Sitter på lindex hemsida och ska beställa kläder.  Tar de kläder jag vill ha och använder rabatt-koderna flitigt. Jag får fram summan. Trycker på fortsätt och då måste jag knappa in mitt användarnamn osv. då jag sen loggas in då ändras summan till högre och utav 6 rabatter (tag 3 betala för 2 inräknad) så finns där bara 2 rabatter kvar. Nån som har råkat ut för detta? är det så att det inte ska vara möjligt att använda sig utav i stort sett alla rabatter på en och samma gång?
    Så blev det för mig också, såååå irriterande!
  • Trolletmilla

Verkar som det är många som har problem med lindexkoderna den här månaden....

Kan inte alla maila till kundtjänst så kanske de gör nåt åt det???? Har testat själv men inte fått mer än det var ju tråkigt typ... Men om flera mailar om samma bekymmer kanske de gör nåt åt saken vert att testa iallafall MAILBOMBING

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!