• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Tjejligans mamma
    Booble skrev 2008-10-20 22:19:53 följande:
    Skumt, min är oxå "ej mottagen" och jag lade beställningen kl 15.00?? De har ju uppdaterat sidan nu med att koden tas bort tillfälligt för att kunna behandla alla ordrar och att de ska göra det i turordning.... men konstigt att din redan är skickad då??? Jaja den som lever får se!
    USCH SÅ SUR JAG BLIR!
    Fick mitt orderkvitto på mailen 12.59...SEN  KL.21.35 dimper det in ett mail från Babyroom att:mycket beställningar, vilket är jättekul, tyvärr har vi inte hunnit uppdatera vår lagerstatus i butiken vilket gjort att du nu beställt varor som är slut. Det som finns på nedanstående order är endast napphållaren.Vill du att vi enbart skickar den eller ser du hellre att vi annullerar din order så att du kan gå in och göra en ny beställning?
    Jag hade beställt Didriksons regnställ+regnvantar+vintervantar utöver napphållaren.
    Varför står allt med på ordern & att det ska lev. runt den 29/-1/10...?
    Jag blir så less...jag la ju in orden så pass tidigt....Känns som det inte stämmer!
    Grrrrrrr!  Jag som glatt mig åt ett bra kap...men INTE!
    f*****************n! 
  • Booble
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 22:42:14 följande:
    USCH SÅ SUR JAG BLIR!Fick mitt orderkvitto på mailen 12.59...SEN  KL.21.35 dimper det in ett mail från Babyroom att:mycket beställningar, vilket är jättekul, tyvärr har vi inte hunnit uppdatera vår lagerstatus i butiken vilket gjort att du nu beställt varor som är slut. Det som finns på nedanstående order är endast napphållaren.Vill du att vi enbart skickar den eller ser du hellre att vi annullerar din order så att du kan gå in och göra en ny beställning?Jag hade beställt Didriksons regnställ+regnvantar+vintervantar utöver napphållaren.Varför står allt med på ordern & att det ska lev. runt den 29/-1/10...?Jag blir så less...jag la ju in orden så pass tidigt....Känns som det inte stämmer!Grrrrrrr!  Jag som glatt mig åt ett bra kap...men INTE!f*****************n! 
    Åhh vad trist!!! Inget av de jag beställde finns ju säkert då.... värdelöst att inte alla butiker har lagersaldo som uppdateras direkt, vi slipper bli dunderbesvikna och de slipper en massa extra jobb i form av att behöva skicka ut mail till de flesta att varorna inte finns längre.

Vilken storlek o färg hade du i regn o vintervantarna??
    ♥ Melvin ♥ 20060130 ♥ booble.bilddagboken.se/
  • Thats me

det är fodrat ända ner i benen och även ut i armarna..

jag har det blå/gula till min son och det e toppen:))

Tina83 skrev 2008-10-20 21:07:38 följande:
    INGEN som vet om det fleecefodrade didrikson setet är fodrat ändå ner i hela benet?
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • Jenna82

när jag skriver in koden på babyboom så funkar den inte...(?)
    va inte koden babyboom??

• Jessica24
    Jenna82 skrev 2008-10-20 23:58:52 följande:
    när jag skriver in koden på babyboom så funkar den inte...(?)va inte koden babyboom??
    Jag trodde den var: babyroom
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Jessica24

Såg för den delen att där står följande på hemsida; Rabattkoden babyroom stängs av tillfälligt!

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Hallontårta

Haha det beställde jag med.

junibarn76 skrev 2008-10-20 21:10:44 följande:
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 21:05:51 följande:Jätteroligt att fynda Hon fick inte bara en overall nu utan byggklossar och finfina klädhängare
  • Hallontårta

Nu står det på hemsidan: "Rabattkod babyroom stängs av tillfälligt!" De har fått in så många ordrar hehe! Hoppas nu att det jag beställt finns kvar!

• Thegran
    Svar på #2289
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 22:42:14 följande:
    USCH SÅ SUR JAG BLIR!Fick mitt orderkvitto på mailen 12.59...SEN  KL.21.35 dimper det in ett mail från Babyroom att:mycket beställningar, vilket är jättekul, tyvärr har vi inte hunnit uppdatera vår lagerstatus i butiken vilket gjort att du nu beställt varor som är slut. Det som finns på nedanstående order är endast napphållaren.Vill du att vi enbart skickar den eller ser du hellre att vi annullerar din order så att du kan gå in och göra en ny beställning?Jag hade beställt Didriksons regnställ+regnvantar+vintervantar utöver napphållaren.Varför står allt med på ordern & att det ska lev. runt den 29/-1/10...?Jag blir så less...jag la ju in orden så pass tidigt....Känns som det inte stämmer!Grrrrrrr!  Jag som glatt mig åt ett bra kap...men INTE!f*****************n! 
    så blev det för mig också. jättetrist!! Man tror ju att man fyndat, och sen visar det sig att en (eller, i mitt fall två) små varor finns kvar.
    då förlorar man ju på att köpa, med tanke på frakten på 50 kr.
    och tackade nej till de två varorna som fanns kvar, och skrev också att det var tråkigt när beställningen gått igenom och man fått en bekräftelse och sen får man inte de saker man beställt...
  • Moonis

Då håller jag tummarna på att mina grejer fannsFundersam Har inte fått mail att dom inte skulle det än i alla fall.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!