• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • sarismaris
    babyblue68 skrev 2008-10-21 23:17:09 följande:
    behöver hjälp!Sitter på lindex hemsida och ska beställa kläder.  Tar de kläder jag vill ha och använder rabatt-koderna flitigt. Jag får fram summan. Trycker på fortsätt och då måste jag knappa in mitt användarnamn osv. då jag sen loggas in då ändras summan till högre och utav 6 rabatter (tag 3 betala för 2 inräknad) så finns där bara 2 rabatter kvar. Nån som har råkat ut för detta? är det så att det inte ska vara möjligt att använda sig utav i stort sett alla rabatter på en och samma gång?
    Men har du provat att logga in INNAN du skriver i rabatterna då? Om det nu kan göra nån skillnad...
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Jenna82
    sarismaris skrev 2008-10-22 10:34:43 följande:
    Men har du provat att logga in INNAN du skriver i rabatterna då? Om det nu kan göra nån skillnad...
    Jag testade det, men det blev likadant. =(
  • Stina0

Någon som har det fleccefodrade regnstället från Ellos? Har insett att dottern behöver ett sådant... (För tidigt för overall och för kallt med bara galonisar...) Står o velar vilken storlek man ska ha... Vore ju trevligt om hon kan ha den i vår med.... Hon blir 2 år på fredag, ca 88 cm lång. Jag velar mellan 92 och 98. Antar att jag måste ta 92 eller? Någon som vet....

• Jenna82

Jag skulle nog ha tatt 98..lite för stort gör ju inget + att då kan hon ju ha det ett tag.
    Bara o vika upp längst ner ju och på ärmarna om det skulle vara supersort.
    Men gå in i nån affär o testa ett set i strlk 98 så får du ett litet hum iaf.

• Mamma och Mor
    Stina0 skrev 2008-10-22 11:14:50 följande:
    Någon som har det fleccefodrade regnstället från Ellos? Har insett att dottern behöver ett sådant... (För tidigt för overall och för kallt med bara galonisar...) Står o velar vilken storlek man ska ha... Vore ju trevligt om hon kan ha den i vår med.... Hon blir 2 år på fredag, ca 88 cm lång. Jag velar mellan 92 och 98. Antar att jag måste ta 92 eller? Någon som vet....
    Jag har beställt ett fleecefodrat regnställ från Ellos (det med små "figurer" på) och de är stora i storlek! Frågan är om jag inte valt storlek 92 om jag varit dig, för hur kul är det att lomma runt i jättestora kläder?Flört
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • sweetsandra

Detta är visserligen ingen rabattkod men jag snubblade på denna sajten idag och tänkte att någon kanske kunde vara intresserad. Riktigt bra priser, det är en outlet!

www.idaandemil.com

Älskade Vinga - född 8 januari 2007
  • FridaT

Har för mig att jag fick hemskickat om rabatt på hm när jag shoppade online, typ 20procent på en vara och 10 på resten. Är det någon som har rabattkoden till den om den fortfarande är aktuell, har hon slängt min

• babyblue68
    sarismaris skrev 2008-10-22 10:34:43 följande:
    ja det har jag också gjort.. har till och med testat det med den andra webbläsaren som jag har..men inget funkar
    Våran ängel är här 6/3
  • babyblue68

det knepiga är ju att slår man in koden tex innan man loggar in med sin användare så dras ju rabatten av..men så fort jag loggar in så blir det dyrt

Våran ängel är här 6/3
  • sweetsandra
    Svar på #2346
    H&M hade en sådan rabatt (25% på en vara och 10% på resten) som kompensation då de hade tekniskt underhåll. Den koden gällde bara just de dagarna. Men det kanske har funnits vid annat tillfälle också?!
    Älskade Vinga - född 8 januari 2007
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!