• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Stormis
    jumelles skrev 2008-08-16 07:54:46 följande:
    Hej! Kan någon förklara vad rabattkoder är och hur man använder dem?
    Det är koder som du använder när du beställer fån Internet för att få saker billigare. När man gör en beställning brukar det ofta komma upp en ruta i samband med bet/best där man kan trycka in en kod för att få rabatt. En sk rabattkod! Lycka till
  • Hallontårta

Jag har också fått så, mkt irriterande! Tar gärna emot tips jag med. Kanske ta bort cookies/rensa internetfilerna förresten?

Stormis skrev 2008-08-16 08:03:26 följande:
    Åh, råkade trycka in 20%-rabbatten på Lindex istället för 30. Även om jag toar bort plaggen/loggar ur/stänger ner sidan så ligger rabatterna kvar. Jag vill ju börja om - hur gör man???
  • fabler
    havre skrev 2008-08-15 21:35:25 följande:
    ska till stor staden i morgon och undrar om någon lagt ut en kup på 30 % att kopiera ut???Har kollat bakåt med hittar ingen, har jag missat något då????Jag som åker till stockholm 2 gånger per år ca då vi har ca 30 mil dit...
    dem man fick nu var sånna små med posten i hårt papp så de går inte att skriva ut. De va i alla fall vad jag fick.
  • Stormis
    Hallontårta skrev 2008-08-16 08:11:38 följande:
    Jag har också fått så, mkt irriterande! Tar gärna emot tips jag med. Kanske ta bort cookies/rensa internetfilerna förresten?
    Åh, här har man tur med en morgonpigg så har du samma problem! Hur irriterande är inte det!!! Fast jag gjorde en testbest häromdagen och idag "började jag om" så jag antar att man kan vänta nån dag och sen testa igen, men jag vill ju beställa nu!!!!!!!
  • jumelles

Ok men vem får tag på de koderna då? Förutom vi som tipsas av er här. Nyfiken!

• cirkuspuman
    cirkuspuman skrev 2008-08-16 09:22:49 följande:
    Ingen som vill dela med sig av rabattkoderna på 30% och 25% till mig som inte fått några ännu ??!
    På Lindex alltså   
    mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova ♥ Noel ♥ Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky
    cirkuspuman skrev 2008-08-16 09:23:18 följande:
    På Lindex alltså   
    de ligger i rabattlistan ett par sidor bakåt
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • cirkuspuman
    Snorky skrev 2008-08-16 09:41:10 följande:
    de ligger i rabattlistan ett par sidor bakåt
    Tack jag är ju blind...kollade ju igenom listan först men missade dem helt sorry !!
    mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova ♥ Noel ♥ Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!