• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Åh jag är inte morgonpigg, men sonen är!
    Jag ska testa igen senare och se om det fungerar. Det är inte mkt pengar, 20% eller 30% men det är klart att man vill ha högre rabatt om det går.

Stormis skrev 2008-08-16 08:18:00 följande:
    Åh, här har man tur med en morgonpigg så har du samma problem! Hur irriterande är inte det!!! Fast jag gjorde en testbest häromdagen och idag "började jag om" så jag antar att man kan vänta nån dag och sen testa igen, men jag vill ju beställa nu!!!!!!!
  • Stormis
    Hallontårta skrev 2008-08-16 10:28:01 följande:
    Åh jag är inte morgonpigg, men sonen är! Jag ska testa igen senare och se om det fungerar. Det är inte mkt pengar, 20% eller 30% men det är klart att man vill ha högre rabatt om det går.
    Inte pengarna, principen... Och för att kompensera exp-avgiften på 19 kr... Det är eg den jag surar på . Hur jag nu kan sura när jag helt gratis får koder som jag eg inte har rätt till... Länge leve FL!
  • Hallontårta

Har du inte lindexkort? Då får du ju dubbelt upp med rabatterna, först en kupong att anv. i butiken och sedan en internetkod att använda till nätet. Ja, den där expeditionsavgiften tycker jag de kan slopa.

Stormis skrev 2008-08-16 11:02:26 följande:
    Inte pengarna, principen... Och för att kompensera exp-avgiften på 19 kr... Det är eg den jag surar på . Hur jag nu kan sura när jag helt gratis får koder som jag eg inte har rätt till... Länge leve FL!
  • Stormis
    Hallontårta skrev 2008-08-16 12:32:18 följande:
    Har du inte lindexkort? Då får du ju dubbelt upp med rabatterna, först en kupong att anv. i butiken och sedan en internetkod att använda till nätet. Ja, den där expeditionsavgiften tycker jag de kan slopa.
    Jo, jag har Lindex-kort fast det har inte blivit så mkt nyköp sista tiden så det dröser inte in kuponger till mig direkt. Fast nu har jag ju reg mig ordentligt på hemsidan iom on-line-shopen så då kanske det blir lite bättre med erbjudanden.
  • Stormis

HA! Nu har jag äntligen fått utnyttjat denna tråden till fullo! 2 st sådana här i 74 (hösten) och en i 80 (våren), 30 % på båda:
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=1906476&parentid=0&color=1447627&NewView=true
    Och ja, jag vet att jag kommer vilja en annan till våren och ja, den kommer säkert att vara för liten. Men eftersom jag hypar den lite här så hoppas jag att de blir lika populära som Moln-overallerna så säljer jag dem sen dyrt på Tradera

Och PS, jag fick inte heller rabatten 50 kr för >200 kr så den kan man nog ta bort. Har säkert gått ut.

• fritzie76

Jag kunde inte använda två rabattkoder samtidigt, alltså 30% rabatt och 20% rabatt på samma beställning. Har ni kunnat det? Nu täckte rabatten precis de 19 kr för exp-avgift.....kanske inte så bra affär....

• Hallontårta

För mig fungerar det, förutsatt att jag beställt fler än ett plagg då.

fritzie76 skrev 2008-08-16 17:44:53 följande:
    Jag kunde inte använda två rabattkoder samtidigt, alltså 30% rabatt och 20% rabatt på samma beställning. Har ni kunnat det? Nu täckte rabatten precis de 19 kr för exp-avgift.....kanske inte så bra affär....
  • Hallontårta

Åh den är så mysig!!! Har tittat på den, men lillkillen har redan flera jackor och tröjor. Finns ett par manchesterbyxor där som jag är grymt sugen på.

Stormis skrev 2008-08-16 17:30:41 följande:
    HA! Nu har jag äntligen fått utnyttjat denna tråden till fullo! 2 st sådana här i 74 (hösten) och en i 80 (våren), 30 % på båda:www.lindex.com/se/Products/Product.aspx ja, jag vet att jag kommer vilja en annan till våren och ja, den kommer säkert att vara för liten. Men eftersom jag hypar den lite här så hoppas jag att de blir lika populära som Moln-overallerna så säljer jag dem sen dyrt på Tradera Och PS, jag fick inte heller rabatten 50 kr för >200 kr så den kan man nog ta bort. Har säkert gått ut.
  • milla2

hej ny här har lindex rabbatter på 30% tre styck nån som vill handla?

• kitara
    milla2 skrev 2008-08-16 20:17:47 följande:
    hej ny här har lindex rabbatter på 30% tre styck nån som vill handla?
    Gärna en till mig, tack!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!