• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • kiefer
    CrystalHeart skrev 2008-08-18 14:13:47 följande:
    En kompis beställde och fick den svarta jackan.Den är rätt "fyrkantig" i formen tycker jag.Ok för en gratisjacka, men inte någon värre vinterjacka, då fodret inte var så tjockt.
    Hon hade fått erbjudandet på en brun trenchcoat, det var ju den jag ville ha. Hon har slängt lappen och kundtjänsten ger inte ut andra koder för alla får tyvärr inte samma. Skit också, jag som tyckte den var så snygg!
  • Lissen

Tänkte höra om någon som fått 25% rabatt på barnkläder kan vara snäll att lägga in koden här? Tack på förhand

• Pian82

Någon som vet om det är halva reapriset på Lindex än??

• Hallontårta

Vet inte, men om det nu är det borde det vara ganska så urplockat nu.

Pian82 skrev 2008-08-18 18:07:27 följande:
  • Hejpådig
    Pian82 skrev 2008-08-18 18:07:27 följande:
    det var ett tag sedan det erbjudandet försvann fr vår butik. ingen rea alls kvar nu..skönt!!!
  • Hallontårta

Nu vet jag inte om detta är intressant för er eller om det fungerar, jag är redan medlem. Men jag registrerade en annan mailadress. Om man registrerar sig för Lindex nyhetsbrev får man 50:- rabatt vid köp över 200:- då man handlar hos dem. De ska godkänna mailadressen och sedan får man ett mail med erbjudandet.

www.lindex.com/se/Newsletter/RegisterSubscriptions.aspx

• Hallontårta

Åh! Nu kom mailet, snabbt det gick. De kanske bara "kollade" att man inte har adressen registrerad redan. Iaf fick jag en internetkod nu, men kan ingen annan kolla också och se vad de får för kod, om det är samma? Är det inte samma kanske den är personlig och då vill jag ha den själv.

• GuteCarra
    Hallontårta skrev 2008-08-18 18:25:55 följande:
    Åh! Nu kom mailet, snabbt det gick. De kanske bara "kollade" att man inte har adressen registrerad redan. Iaf fick jag en internetkod nu, men kan ingen annan kolla också och se vad de får för kod, om det är samma? Är det inte samma kanske den är personlig och då vill jag ha den själv.
    Tog min sambos mailadress. Men måste man vara registrerad på Mina sidor också? I hans namn?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!