• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Det fungerar för mig. Står det något meddelande då du skriver in den? Har du registrerat fler koder samtidigt?

Trolletmilla skrev 2008-08-19 12:54:09 följande:
    nån som får lindexkoden på babyplagg att funka C08006 har testat flera gånger men får den inte att funka...
  • Snorky
    Trolletmilla skrev 2008-08-19 12:54:09 följande:
    nån som får lindexkoden på babyplagg att funka C08006 har testat flera gånger men får den inte att funka...
    här funkar den! Observera att du måste ta ett plagg från babyavdelningen, inte från barn...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • AochJsMamma
    lugnåsbo skrev 2008-08-19 12:51:06 följande:
    du slipper frakten, behöver bara betala exp.avgiften på 19 kronor.
    Tack!! Kanske skulle slå till på det då....fast jag har egentligen lovat min sambo att inte handla mer kläder till bebisen nu, har köpt rätt mkt redan..! Fast bf är om 4 dagar, jag kanske ska vänta o se hur stor hon är...kommer ev behöva lite mer i stl 56...elle rså växer hon ur det direkt, tycker det är så svårt! Men har sett så söta saker jag vill ha....klurigt!! Snacka om i-landsproblem!
    ~~ ♥ ♥ BF 23 Augusti 2008- Vi längtar efter dig hjärtat! ♥ ♥ ~~
  • Tvillingmamma2007

Skopunkten har fri frakt tom 31/8! Sorry för att jag inte uppdaterar listan, har inte plus och är lite trög dessutom!

• Hallontårta

Bodys kan man iaf inte få för många av. (stl 56 är bra att ah många av!) Jag trodde jag hade handlat ihjäl mig, men jag fick ändå köpa fler sedan.

AochJsMamma skrev 2008-08-19 13:00:01 följande:
    Tack!! Kanske skulle slå till på det då....fast jag har egentligen lovat min sambo att inte handla mer kläder till bebisen nu, har köpt rätt mkt redan..! Fast bf är om 4 dagar, jag kanske ska vänta o se hur stor hon är...kommer ev behöva lite mer i stl 56...elle rså växer hon ur det direkt, tycker det är så svårt! Men har sett så söta saker jag vill ha....klurigt!! Snacka om i-landsproblem!
  • kikkan79

Sitter på jobb och kan inte göra om listan tyvärr för vissa webbsidor är spärrade här, men detta fick jag på mailen idag:

www.mamas.se
    40% på allt från CHIQ
    Gillar du att göra egna smycken? Vill du hitta en rolig present? Pyssla med barnen? Nu har du chansen att köpa riktigt fina smycken från svenska CHIQ. Allt du behöver för att göra dina egna snygga smycken finns hos oss. Det är bara att låta fanasin flöda...
    Ange kod CHIQ40 när du kommer till kassan så dras rabatten. Erbjudandet gäller tom 24:e augusti.

• Trolletmilla

Ja jag har testat med plagg från baby men står bara att promokoden inte är registrerad. Jag har inte använt mig av den koden heller tidigare om det skulle vara så att man bara kan använda den en gång.

Jaja finns ju andra koder att använda sig av istället.

• AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2008-08-19 13:12:05 följande:
    Bodys kan man iaf inte få för många av. (stl 56 är bra att ah många av!) Jag trodde jag hade handlat ihjäl mig, men jag fick ändå köpa fler sedan.
    ååh! Det låter ju bra! Då kanske jag MÅSTE köpa ett gäng till..! Har typ 9 st nu(i baar 56)...varav mååånga vita, eftersom jag köpte dem innan jag visste att vi skulle ha en flicka..kanske måste köpa några fler nu då, med rabatt o allt! Tack för infon!
    ~~ ♥ ♥ BF 23 Augusti 2008- Vi längtar efter dig hjärtat! ♥ ♥ ~~
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!