• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Håller med! Fick mina bilder idag, jättefina! Har beställt 3 gånger innan också, lika bra kvalité då också.

Mimmi69 skrev 2008-08-20 18:36:08 följande:
    Jag har beställt 500 kort från Fuji på olika 29kr-rabatter och är nöjd med kvaliten. Har kanske haft tur! Att det är 11x format gör inte så mycket eftersom det finns album för detta format.
  • Hallontårta

Den på 50:- gäller visst! Den la vi ju in för någon dag sedan bara.

Stormis skrev 2008-08-20 19:03:52 följande:
    Jodå, senaste listan på sid 40 har aktuella koder (utom den med 50 kr rabatt över 200 kr). Men både barn- och baby-30 % fungerar för mig iaf.
  • Pillis1975

Tack för at ni tar upp Fuji här. Trodde att jag inbillade mig när det gällde den dåliga kvalitén. Bilderna jag skickade iväg var fina, men på papperskopian var de inte så fina längre. Ska inte beställa därifrån nåt mera. Finns ju andra ställen som man får mycket bättre kvalité ifrån

• j o n n a h
    Hallontårta skrev 2008-08-20 19:14:58 följande:
    Håller med! Fick mina bilder idag, jättefina! Har beställt 3 gånger innan också, lika bra kvalité då också.
    har beställt ca 500 bilder från fuji de senaste tre veckorna och är jättenöjd med bilderna, klara och fina, superkvalitet! de fick ju bäst i test av vi föräldrar också!
  • Pillis1975

Jonna: Jaha de har fått bäst i test...ja usch jag vet inte. Så trist när man skickar iväg 200 bilder o sen inte blir nöjd med dem.

• Hallontårta

Det kanske beror på vad man har för kamera? Fast min är då ingen superkamera direkt..
    Det jag tycker är bra med Fuji är att det går att framkalla bilder som jag klippt, då får jag dem i ett annorlunda format och det blir lite skojigt. Bilderna har alltid varit skarpa med bra färger.

• Jajjaa
    Stormis skrev 2008-08-20 19:03:52 följande:
    Jodå, senaste listan på sid 40 har aktuella koder (utom den med 50 kr rabatt över 200 kr). Men både barn- och baby-30 % fungerar för mig iaf.
    Aha, Toppen! Fungerar dom i Shop online eller i butik oxå??
  • Stormis
    Hallontårta skrev 2008-08-20 19:16:06 följande:
    Den på 50:- gäller visst! Den la vi ju in för någon dag sedan bara.
    Är den koden utbytt? För i lördags fungerade det inte för mig, men det kanske var en annan kod då för samma rabatt?

Jajjaa:
    De fungerar endast online. För rabatt i butik krävs kupong.
  • Malluskan

En fråga till er experter : Kan man använda lindexrabatt kupongerna i butik även om man använt koden på dem på nätet?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Emil och Saga, mina två små underverk ♥¸.?°´¯) ♥
  • Rijo

Tycker ni ska klaga om ni inte är nöjda med Fuji jag.

I senaste numret av Bonniers Digitalfoto så var Pixum bäst i test. http://se.pixum.com/
    Ska prova dom nästa gång jag framkallar tänkte jag. Fuji kom på fjärde plats.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!