• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Stormis
    Jenna82 skrev 2008-08-19 20:39:43 följande:
    Jo vi har en där vi bor...men frakten koom ju med automatiskt...hur gör jag då då+ ska jag maila de eller nåt liknande för att få det skickat till lindex butiken istället?
    Nånstans under beställningen ska du ha kunnat välja om du vill hämta eller få det skickat. Under fliken "dina sidor" står det hur du vill ha det under "dina önskemål". Vet dock inte hur man ändrar i annat fall än vid beställning.
  • Stormis

Ni som beställt från Lindex - hur lång tid tar det innan varorna kommer? Nu har det stårr "fraktas till butik" i 3 dagar på mitt status. Fraktas med vad? Snigel???

• oxytocin
    Stormis skrev 2008-08-20 11:16:31 följande:
    Ni som beställt från Lindex - hur lång tid tar det innan varorna kommer? Nu har det stårr "fraktas till butik" i 3 dagar på mitt status. Fraktas med vad? Snigel???
    Minns inte hur länge, minns bara att jag tyckte att det tog tid.
  • Tvillingmamma2007
    För några månaders sen brukade det bara ta 2 dagar för mig men numera efter att de bytt lokal eller vad de gjort så har det tagit nästan en vecka!
  • Nirnaeth

Hur är det med Ellos, går det att kombinera rabatterna där eller kan man bara använda en per beställning?

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • maggan75
    Jag beställde i fredags kväll och paketet fanns i butik i går
  • Liten M
    Nirnaeth skrev 2008-08-20 12:51:20 följande:
    Hur är det med Ellos, går det att kombinera rabatterna där eller kan man bara använda en per beställning?
    går ej att kombinera tyvärr är min erfarenhet
  • kitara
    Det verkar vara olika. För drygt en vecka sen tog det ca 42 timmar för min beställning.
    Denna gång verkar det inte gå lika snabbt, inne på tredje dagen nu.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!