• Anonym (TSigen)

PiH v2.0

Eftersom den gamla tråden är stängd så är det väl dags för en ny...

Vi har hunnit med en hel del besök under slutet på sommaren och det har varit betydligt fler unga par än i våras, kommer dom härifrån måntro?

Hursomhelst så har vi nu gått så långt att vi låtit andra känna på oss och känt på andra, första försöket var inte så lyckat, det paret kändes fel men andra blev klart bättre.

Vi har oxå kommit fram till att det räcker mer än väl för oss. Att känna hur nån pullar henne i baken medans hon rider var rejält upphetsande medans jag lät mina fingrar massera klittan lätt på den andra tjejen med lyckat resultat :-P. Vi får se om det blir fler sådana tillfällen... Men att bara se andra räcker väldigt långt och min lilla dam tycker om att bli tagen hårt när andra ser på

Vi skall nog gå nu på torsdag då det är en tema-kväll nakenbad dvs helnaket både på övervåningen och i källaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 16:22
    Kanske skall lägga till lite info.

PiH är en parklubb.

Det finns inga krav på att ha sex med andra. Det som sker på klubben stannar där, det är strikt fotoförbud. Det är väldigt långt ifrån det du ser i porrflmer eller porrbilder. Vanligt folk har sex som vanligt folk har. Bara att det finns folk bredvid eller som tittar på, en del går längre och hjälper till med en hand eller mer. Andra går hela vägen ut och byter partner. Men det är helt upp till var och en hur långt man vill gå eller om man bara vill se på.

• Svar på tråden PiH v2.0
  • Anonym

Anonym (nyfiken) skrev 2008-08-07 20:58:27 följande:

Var ligger detta? Kan man bara åka dit (som par alltså) eller måste man vara medlem?
    Ligger i Solna och man måste vara medlem för att få komma in.
  • Anonym (TSigen)
    Anonym skrev 2008-08-08 10:17:49 följande:
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-08-07 20:58:27 följande:
    Ligger i Solna och man måste vara medlem för att få komma in.
    Lite att tillägga.

Man är medlem som par och båda i paret måste vara med för att man skall få komma in. I källaren sker det mesta och dit får man inte gå ensam utan sin partner. Inte heller springa omkring på olika ställen där nere.
  • Kallemannen

Spännande! Hade gärna varit med på "bägge sidor"...
    Men var gör de av med all sperma som ändå måste komma?

Anonym (TSigen) skrev 2008-08-08 10:02:10 följande:

Mja, det finns olika rum i källaren, en lämpar sig mer för att titta på/bli tittad på där det finns soffor framför en bred säng (4-5 par får plats i sängen) där brukar ju par sitta och titta på, oftast hjälper dom i paren varandra.. hon runkar honom och han smeker henne så att man sitter och leker med sig själv är inte så vanligt men visst förekommer det. Är det mycket folk och en het kväll så brukar det gå vilt till i sofforna oxå, dom lämpar sig väl för att ta tjejen bakifrån tex.
  • Anonym (TSigen)
    Kallemannen skrev 2008-08-08 10:53:09 följande:
    Spännande! Hade gärna varit med på "bägge sidor"...Men var gör de av med all sperma som ändå måste komma?Anonym (TSigen) skrev 2008-08-08 10:02:10 följande:
    Man ser förvånasvärt lite sperma. De som sitter och leker tokrunkar inte så det sprutas hejvillt hela tiden direkt. Mest för att ligga på en lagom hård och skön nivå för att sen leka med sin partner. Man får dessutom varsitt badlakan, det finns husshållsrullar lite här och där så det är inga större problem. Skall man byta partner så finns det skålar med kådisar tillgängliga. Det är mao väldigt långt ifrån porrfilmens värld med ½liters sprut i ansiktet...

Tre duschar oxå, 2 i källaren och en i omklädningsrummet om man nu skulle bli genomsvett och lite kladdig.
  • Anonym (Sugen)

Låter spännande.
    Hur bestämmer man att man bara vill titta och att ingen får pilla på en mer än ens partner? Är det genom val av rum eller för att man sitter i sofforna?
    Hur klär man sig?
    Väldigt nyfiken och sugen på att prova... :)

• Kallemannen

Ok, jag förstår att det inte är som i Amerikanska "skit"-porrfilmer... Tänkte kanske lite mer på att i bland får en del killar sådana "satser" att det sprutar i väg en bit över huvet el dyl. Kanske en löjlig fördom jag har bara...

Anonym (TSigen) skrev 2008-08-08 11:00:12 följande:

Man ser förvånasvärt lite sperma. De som sitter och leker tokrunkar inte så det sprutas hejvillt hela tiden direkt. Mest för att ligga på en lagom hård och skön nivå för att sen leka med sin partner. Man får dessutom varsitt badlakan, det finns husshållsrullar lite här och där så det är inga större problem. Skall man byta partner så finns det skålar med kådisar tillgängliga. Det är mao väldigt långt ifrån porrfilmens värld med ½liters sprut i ansiktet...Tre duschar oxå, 2 i källaren och en i omklädningsrummet om man nu skulle bli genomsvett och lite kladdig.
  • Anonym (TSigen)
    Kallemannen skrev 2008-08-08 11:41:55 följande:
    Ok, jag förstår att det inte är som i Amerikanska "skit"-porrfilmer... Tänkte kanske lite mer på att i bland får en del killar sådana "satser" att det sprutar i väg en bit över huvet el dyl. Kanske en löjlig fördom jag har bara...Anonym (TSigen) skrev 2008-08-08 11:00:12 följande:
    Damn jag skulle tagit med 2m oxå som i 2meters ½liters sprut :-/

Om man nu mot förmodan skulle vara en långsprutare så får man väl se till att rikta i en bit papper, i sin egen handduk eller i nått av de hål som sin dam ställer upp med Men som sagt, efter sisådär 10 besök så har jag väl kanske sett sperma max 5 ggr och då oftast nån på sin egen eller sin dams mage.
  • Anonym (TSigen)

Anonym (Sugen) skrev 2008-08-08 11:21:51 följande:

Låter spännande.Hur bestämmer man att man bara vill titta och att ingen får pilla på en mer än ens partner? Är det genom val av rum eller för att man sitter i sofforna?Hur klär man sig?Väldigt nyfiken och sugen på att prova... :)
    Tja, man säger nej tack om man skulle få en hand på sig som inte hör hemma där. Det man ser är väl att folk som vill ha mer kontakt än bara ligga bredvid börjar med en hand på ens arm så man hinner säga det innan det blir för intimt. Men det är som vanligt, kommunikation är nyckelordet. Mörkerrummet är väl annorlunda då det förutsätts att man vill när man ger sig in i leken där. Övriga rum gäller det för dock. Sen så är det många som snackar ihop sig redan i kaféet och går ner tillsammans för att leka om man vill det.

Kläder ja, på fredagar är det oftast dresscode för källaren och då undisar. Lördagar så är det ok att ha kläder på sig även om det är opraktiskt då det är varmt där, väldigt varmt. Nya par brukar ta det lungt och oftast behålla kläderna på och bara vara nyfikna och det är helt ok om det inte är för många påklädda par imho. Underkläder är att rekomendera. För tjejen kan en neglige eller liknande vara att föredra om du vill pilla på henne för trosor å så kan vara lite i vägen om man sitter i en soffa och vill pilla lite och hon inte vill vara helnäck.
  • Anonym (Sugen)

ok så man får räkna med att man kan få händer på sig som man får säga nej tack till? (fast inte direkt på nåt känsligt ställe då)

Hur är övervåningen? Har folk kläder på sig där? Blandat? och sen tar man av sig när man går ner? Går killarna i bara kalsonger då?

Som sagt väldigt nyfiken och sugen på att gå dit med min fru... :)

• Anonym (TSigen)

Anonym (Sugen) skrev 2008-08-08 12:21:42 följande:

ok så man får räkna med att man kan få händer på sig som man får säga nej tack till? (fast inte direkt på nåt känsligt ställe då)Hur är övervåningen? Har folk kläder på sig där? Blandat? och sen tar man av sig när man går ner? Går killarna i bara kalsonger då?Som sagt väldigt nyfiken och sugen på att gå dit med min fru... :)
    Räkna skulle jag inte säga... det kan hända, men tycker dom flesta är rätt bra på att avgöra om dom som ligger bredvid vill mer eller inte.

Övervåningen så brukar en del ta handduken runt kroppen som när man kommer ut från duschen annars är det väl ingen skillnad.

Kallingar är vanligast bland killar ja.

Prata ut med din frun innan vad ni vill och vad ni kan tänka er första gången. Är ni inte på samma våglängd så är det ett bra sätt att sänka ett förhållande att gå dit.
Svar på tråden PiH v2.0